کد خبر: ۹۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۴ - ۲۹ بهمن ۱۳۸۹

ديگر تعلل جايز نيست!

 جريان فتنه 88، هشت ماه با همه توان و بهره‌گيري از هر ابزار خارجي و داخلي با بهانه‌هاي واهي و دروغ‌پردازي‌هاي ناشيانه آرامش جامعه را به هم زدند و آنگاه كه مردم پاسخ روشن خود به فتنه‌گران را در نهم دي 88 فرياد زدند، فتنه‌گران به گوشه‌اي خزيدند و با اين خيال خام كه در دوره‌اي ديگر موجي جديد بيافرينند، گوش به فرمان شبكه‌هاي رسانه‌اي‌زبان صهيونيستي خود شدند تا شايد با پازل طراحي شده سازمان‌هاي جاسوسي و موساد، بار ديگر فضاي جديد در كشور ايجاد كنند. وقتي انقلاب مردم مصر آن هم با شعارهاي اسلامي كليد خورد، مردم انقلابي ايران خوشحال از تحقق آرمان‌هاي امام راحل در دهه چهارم انقلاب، با حضور در راهپيمايي‌هاي نمازهاي جمعه و فرياد خواسته‌هاي ملت مصر و انزجار از دولت‌هاي سلطه‌گر غرب و رژيم صهيونيستي كه 30 سال از حكومت ديكتاتوري «بن‌علي» و «مبارك» حمايت مي‌كردند، ضمن تأكيد بر اينكه دوره حكومت‌هاي ديكتاتوري به سر آمده است، دولت‌هاي غربي به ويژه امريكا را به جهت حمايت از حكومت‌هاي ديكتاتوري به چالش كشيدند.

جريان فتنه كه قافيه را باخته و همه آرزوهاي خود را نقش بر آب مي‌ديد و از موج خروشان ملت ايران به جهت وابستگي به قدرت‌هاي سلطه عقب مانده بود، با طراحي نسخه كاملاً هدايت شده رسانه‌هاي مجازي توئيتر، بالاترين و شبكه BBC و حمايت‌هاي آشكار دولت‌هاي رژيم صهيونيستي و امريكا، درصدد تدارك حركت جديد برآمدند تا هم در مسير حركت ملت مصر انحراف ايجاد كنند و خواسته مردم مصر را در راستاي خواسته‌هاي نامشروع خود در فتنه 88 تفسير كنند و هم از تأثيرگذاري انقلاب اسلامي بر حركت بزرگ مردم مصر بكاهند.

تبليغات رسانه‌اي خارجي وسيع براي راهپيمايي 25 بهمن توسط جريان فتنه آن هم در حالي كه مردم ايران بزرگ‌ترين راهپيمايي تاريخي خود را در 32 سال گذشته‌ انجام داده و به اعتراف دوست و دشمن بيش از 40 ميليون ايراني را در سراسر كشور و نزديك به 5 ميليون شهروند تهراني را براي حمايت از آرمان‌هاي جهاني انقلاب اسلامي به ميدان آورده بود و در حالي كه جريان فتنه در روز جهاني قدس سال گذشته عدم پايبندي به شعارهاي انقلاب اسلامي را با شعار «نه غزه، نه لبنان، جانم فداي ايران»- كه پيشتر نيز توسط موسوي فتنه‌گر مطرح شده بود ـ به اثبات رسانده بودند، بر هر ناظر بيطرف و منصفي كاملاً روشن بود كه اين فراخواني براي حمايت از انقلاب مردم مصر تدارك ديده نشده است چرا كه اساساً آنها هيچ اعتقادي به شعارهاي انقلابي ندارند. نكته حائز اهميت در اقدامات پراكنده روز گذشته در تهران، علاوه بر فضاسازي رسانه‌اي دستگاه‌هاي دروغ پراكني و پروپاگانداي غرب، اقدام مشكوك سايت «آفتاب» متعلق به يك جريان سياسي همراه با فتنه‌گران كه از رانت قدرت نيز برخوردار است، مي‌باشد.

اين سايت ضدانقلاب داخلي وقتي مشاهده كرد در ساعت 14 بعدازظهر هيچ تحرك خاصي در محدوده اعلام شده براي به اصطلاح راهپيمايي 25 بهمن انجام نشده است، به دروغ خبري را در خروجي خود قرار داد مبني بر اينكه راهپيمايي امروز از وزارت كشور مجوز دريافت كرده است و رئيس جمهور تركيه كه ميهمان دولت جمهوري اسلامي ايران است نيز در اين راهپيمايي شركت خواهد كرد. اين خبر دروغ با اين نيت منعكس گرديد تا شايد بتواند جريان مرده فتنه‌گران را كه بي‌توجه به بيانيه 16 بهمن موسوي و كروبي، از كنار شعارهاي انحرافي آنها مي‌گذشتند بار ديگر به صحنه بياورد. اتفاق پراكنده روز گذشته اكنون ديگر حجت را بر دستگاه قضايي تمام كرده است. پيمانه صبر انقلابي مردم ايران پر شده است و ديگر نمي‌توان پذيرفت پس از 17 ماه از انتخابات رياست جمهوري عده‌اي با هر بهانه‌‌ واهي و با مديريت سران خارجي فتنه و سران و پياده‌نظام‌هاي داخلي آنها، امنيت و آرامش مردم را به مخاطره بيندازند ‌.

اكنون كه نظام هزينه بي‌قانوني و هرج و مرج عوامل فتنه را مي‌پردازد، آيا وقت آن نرسيده است كه سران فتنه دستگير و در دادگاه جمهوري اسلامي به صورت علني محاكمه شده و در پيشگاه ملت ايران براي جنايت‌ها و جرم‌هاي بزرگي كه مرتكب شده‌اند، پاسخگو باشند. ديگر تعلل دستگاه قضايي براي دستگيري و محاكمه سران فتنه جايز نيست، چراكه براي بازگرداندن آرامش به جامعه و اعاده حيثيت نظام مقدس جمهوري اسلامي، بايد چشم فتنه را كور كرد و چشم فتنه با دستگيري و محاكمه سران آن كور خواهد شد.

حسن رشوند

انتهای پیام/85

نظرات بینندگان