کد خبر: ۹۰۵۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶:۴۷ - ۱۲ تير ۱۳۹۵

کاشت زیتون به یاد شهدای محیط زیست

فرزند شهید منوچهر شجاعیان، نهال زیتونی را به یاد پدر محیطبانش غرس کرد.

به گزارش شیرازه؛ به نقل از نورآنلاین، چندی پیش، 3 تن از محیط بانان ممسنی و هرمزگان در درگیری با شکارچیان متخلف به مقام والای شهادت رسیدند. حال برخی از دوستداران طبیعت با همکاری انجمن حامیان طبیعت زاگراس با حضور در ارتفاعات تپه نورالشهداء شهر نورآباد و کاشت نهال های زیتون یاد و خاطره این شهیدان را گرامی داشتند.
متی قبل مراتع و ارتفاعات کوه دکل - تپه نورالشهداء - دچار آتش سوزی شده بود که شاید این حرکت دوستداران محیط زیست تلنگری برای همه باشد که بیشتر مواظب طبیعت باشیم.

در مراسم کاشت نهال علاوه بر حضور محیط بانان، خانواده شهید منوچهر شجاعیان نیز حضور داشتند و نهال زیتونی به دست فرزند شهید غرس شد. شهید شجاعیان از شهدای محیط بان می باشد که در پارک ملی بمو در حفاظت از طبیعت جان خود را فدا کرد.

علی دشت رزمی رئیس محیط زیست شهرستان های ممسنی با تقدیر از حرکت زیبای انجمن حامیان طبیعت زاگراس گفت: انجمن ها و دوست داران محیط زیست یکی از بزرگترین حامیان محیط بانان هستند و شاید بار فرهنگ سازی در خصوص حفظ منابع طبیعی را به دوش می کشند.

وی افزود: جامعه باید به فرهنگی برسد که خود را پاسدار محیط زیست بداند و تمام تلاشش را به کار گیرد تا این امانت الهی را به دست نسل های آینده برساند.

 حفاظت‏ محیط زیست‏ که‏ نسل‏ امروز و نسل‌های‏ بعد باید در آن‏ حیات‏ اجتماعی‏ رو به‏ رشدی‏ داشته‏ باشند، وظیفه‏ عمومی‏ تلقی‏ می‏شود.



کاشت نهال به یاد شهدای محیط زیستکاشت نهال به یاد شهدای محیط زیستکاشت نهال به یاد شهدای محیط زیستکاشت نهال به یاد شهدای محیط زیست

کاشت نهال به یاد شهدای محیط زیست


کاشت نهال به یاد شهدای محیط زیستکاشت نهال به یاد شهدای محیط زیستکاشت نهال به یاد شهدای محیط زیستکاشت نهال به یاد شهدای محیط زیست
پایان گزارش /

نظرات بینندگان