کد خبر: ۹۰۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۵ - ۱۱ تير ۱۳۹۵
مقاومت تا آزادی قدس/14

حماسه‌ای دیگر در سومین حرم اهل بیت(ع) رقم خورد/ گامی دیگر تا آزادی قدس

امروز پرچم ایران اسلامی و فلسطین یکی شد تا بگوییم مسئله قدس و قلسطین آرمان آزادیخواهی ماست و مردم مسلمان جهان تا رهایی این سرزمین مقدس دست از تلاش برنخواهند داشت و در کنار مردم فلسطین به مبارزه خود ادامه خواهند داد
به گزارش شیرازه، بار دیگر در آخرين جمعه ماه ضيافت الهي، مؤمنان حق‌جوی استان فارس همگام با دیگر آحاد ولایتمدار ایران اسلامی گام در مسير انجام رسالت قدسی برای رهایی بشریت نهادند و نداي حق طلبي و فرياد برائت از غاصبان قدس شريف و دشمنان حقانيت و آزادي و انسانيت را در ايران اسلامي و گوشه و كنار جهان طنين انداز کردند.

روز قدس تجلي وحدت و انسجام اسلامی و بيداري ملت‌های آزادي‌خواه جهان

حماسه‌ای دیگر در سومین حرم اهل بیت(ع) رقم خورد/ گامی دیگر تا آزادی قدس

روز قدس میراث گرانبهای بنیانگذار جمهوری اسلامی و تجلي وحدت و انسجام اسلامی و بيداري ملت‌های آزادي خواه جهان در مقابل زورگویان عرصه جهانی و روز اعلام خشم و انزجار ملت‌های بيدار از رژيم منحوس اسرائيل، اين غده سرطاني و سراسر شر و شرارت است
.

چه زيبا پير و مرادمان، خميني كبير (ره) با نگاه ژرف و بابصيرت خود ملت‌های آزاده را خطاب قرار داد و فرمود: هان ای مسلمانان جهان و مستضعفان گیتی بپاخیزید و مقدرات خود را به دست گیرید ... تا کی باید قدس شما در زیر چکمه تفاله‌های آمریکا (اسرائیل غاصب) پایکوب شود؟

بي شك با عنايات خداوند قادر متعال، روز قدس امسال نيز هم‌استانی‌های فهيم و انقلابي و ملت‌های مسلمان و مردم آزادانديش جهان، با عزمي راسخ، با برپايي و شركت پرشور در راهپيمايي شكوهمند روز جهاني قدس، نقش‌آفرين حماسه‌ای ديگر شدند و ان‌شاءالله اين حضور با بصيرت زمينه‌ساز ذلت و شكست و خواري بيش از پيش دشمنان و در رأس آمريكا و اسرائيل و ايادي داخلي و منافقان گردد.

حماسه همبستگی مردم برای آزادی قدس در لبیک به ندای ولی امر مسلمین

این همبستگی و فریاد که آزادی قدس شریف را سر می‌داد، با حضور گسترده اقشار مختلف به حماسه‌ای تبدیل شد تا نفوذ کلام امام راحل (ره) در احیاي مسئله مهم ملت اسلامی را تاکید داشته باشد.

مردم روزه دار استان پهناور فارس از نخستین ساعات آغاز راهپیمایی در صحنه حضور یافته و با مشت‌های گره شده علیه استکبار جهانی شعار دادند. امروز آنچه که شنیده شد فریاد «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» بود؛ شعارهایی که ساعاتی پیش در جای جای استان فارس و شهر شهیدپرور شیراز طنین انداز شد تا دشمنان امت اسلامی را به لرزه انداخته و اتحاد و همبستگی ملت ایران با ملت مظلوم فلسطین را نظاره گر باشند.

مسئله قدس و قلسطین آرمان آزادیخواهی ماست

امروز پرچم ایران اسلامی و فلسطین یکی شد تا بگوییم مسئله قدس و قلسطین آرمان آزادیخواهی ماست و مردم مسلمان جهان تا رهایی این سرزمین مقدس دست از تلاش برنخواهند داشت و در کنار مردم فلسطین به مبارزه خود ادامه خواهند داد.

مهم‌ترین برجستگی راهپیمایی امروز  حضور گسترده و باانگیزه جوانان و نوجوانان بود که نشان می‌داد، این درک در نسل جوان و آینده ساز نیز شکل گرفته و آنها هم مسئله فلسطین را مهمترین مسئله جهان اسلام می‌دانند و با حضور خود آزادی فلسطین را تضمین می‌کنند.

فریادهای کوچک با وجود اینکه بلند نبود، اما از ته دل بیرون آمد، باانگیزه و مصمم و بااراده بود؛ فریادهایی که در آینده با رسایی و بلندی بیشتری بر سر اسرائیل فرود خواهد آمد، فریادهایی که روز جهانی قدس را در سال‌های آینده باشکوه‌تر و با پیروزی همراه خواهد کرد.

امروز مردم در صف‌های فشرده، مسیرهای مورد نظر را به عنوان نمادی برای راه کربلا تا قدس پیمودند و هر چه تنفر داشتند بر سر آمریکا و اسرائیل فریاد زدند، حمایت خود را از امت اسلامی و مردم فلسطین نشان دادند و بر تداوم مبارزه تا آزادی تاکید کردند.

حضور امروز  چشمان قدس را برای تحقق وعده حضرت حق روشن کرد

حضور امروز مردم چشمان سرزمین مقدس فلسطین و قدس را برای تحقق وعده حضرت حق روشن کرد، وعده‌ای که در حال شکل گیری است، وعده‌ای که بی شک به یقین تبدیل خواهد شد، امروز روز امتحان صبر و بیداری بود، صبر برای تحقق وعده الهی و بیداری برای تداوم جریان اسلام خواهی در دنیا.

مردم بیدار و همیشه در صحنه با حضور حماسی خود خشم و انزجار خود را از ددمنشی‌های رژیم غاصب فریاد كرده و وحدت و همبستگی خود را با مسلمانان جهان، بویژه مردم فلسطین اعلام كردند.

مردم ولایتمدار فارس و سومین حرم اهل بیت(ع) همراه با آزادی خواهان عدالت طلب جهان اسلام در سالروز قدس شریف، به ندای بزرگ آزادی خواه قرن، خمینی کبیر (ره) لبیک گفتند و همنوا با رهبر فرزانه انقلاب در این رهآورد بزرگ اسلامی شرکت کردند.

جهان اسلام در شرایطی به استقبال این یادگار ارزشمند امام راحل (ره) رفت که فلسطین مظلوم و قدس شریف به عنوان نماد همبستگی و نقطه ثقل وحدت اسلامی همچنان با حمایت سردمداران جنایت پیشه استکبار جهانی تحت اشغال تجاوزگران صهیونیست قرار دارد.

روز جهانی قدس تبلور عینی حمایت ملت‌های آزاده و مستقل جهان از قیام ملت‌ قهرمان و مظلومی است که با تکیه بر اراده پولادین خویش، فریاد رسای خود را برای رفع کامل اشغال از سرزمین پیامبران و آزادی قدس شریف سرداده است.

برچسب ها: قدس ، راهپیمایی ، شیراز
نظرات بینندگان