کد خبر: ۹۰۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۰ - ۱۱ تير ۱۳۹۵
آیت‌الله ایمانی:

ملت ایران هرگز رنج‌ هایی که از رفتار آمریکا دیده است را فراموش نمی‌کند

نماینده ولی فقیه در فارس گفت:چطور آمریکا و حکومت‌هایی مثل عربستان با سوابق رفتاری زشت و خلق فجایع بی‌شمار مانند فاجعه منا ادعای حقوق بشر می‌کنند؟
 

به گزارش شیرازه، آیت‌الله اسدالله ایمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شیراز با تقدیر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: مردم استان فارس امسال باشکوه‌تر از سالهای گذشته این روز برگزار کردند تا نفرت و برائت خود را از نظام صهیونیزم و سلطه ابراز دارند.

وی با اشاره به حقوق بشر آمریکایی و رنج‌هایی که ملت ایران گفت: نوع حقوق بشر آمریکایی که مردم می‌بینند با آنچه بیان می‌شود، متفاوت است.

نماینده ولی‌فقیه در فارس با اشاره به هم‌زمانی روز قدس امسال با هفته حقوق بشر آمریکایی گفت: حقوق بشر آمریکایی با رفتاری که ملت‌ها می‌بینند متفاوت است و ملت ایران هرگز رنج‌هایی که از رفتار آمریکا دیده است فراموش نمی‌کند.

آیت‌الله ایمانی با تصریح بر مصداق‌های مختلف جنایات بشری بیان کرد: چطور آمریکا و حکومت‌هایی مثل عربستان با سوابق رفتاری زشت و خلق فجایع بی‌شمار مانند فاجعه منا ادعای حقوق بشر می‌کنند؟

وی در ادامه به روزشمار هفته حقوق بشری آمریکا اشاره و گفت: این هفته از ششم تیرماه با سالروز ترور رهبر معظم انقلاب توسط منافقین آغاز و در ادامه با عملیات انتحاری در حزب جمهوری اسلامی و شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یاران، بمباران شیمیایی سردشت توسط صدام، ترور آیت‌الله صدیقی نماینده ولی‌فقیه در یزد حمله ناو هواپیمای آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران در 12 تیر به پایان می‌رسد.

نماینده مردم فارس در خبرگان رهبری همچنین با تقدیر از سربازان گمنام امام زمان و نیروهای مسلح به‌ویژه سپاه پاسداران که در این مدت به اشکال مختلف با گروه‌های تروریستی برخورد کردند و حافظ امنیت ملی هستند، تقدیر کرد.

نماینده ولی‌فقیه در فارس با تبریک فرارسیدن عید فطر اظهار داشت: از آیت‌الله دستغیب، نماینده مردم فارس در خبرگان رهبری و تولیت حرم شاهچراغ(ع) دعوت می‌کنم تا نماز عید را در حرم مطهر اقامه کنند و خودم نیز در این نماز شرکت می‌کنم.

نظرات بینندگان