کد خبر: ۹۰۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۵ - ۱۱ تير ۱۳۹۵
امام جمعه قیروکارزین:

هدف طاغوت سرکوب انسانیت است

امام جمعه قیروکارزین: هدف آمریکای جنایتکار و اسرائیل خبیث سرکوب کردن اهداف الهی و ارزش های انسانی می باشد.

به گزارش شیرازه؛ به گزارش پرگون؛ امام جمعه قیروکارزین در خطبه های نماز جمعه 11 تیرماه با اشاره به راهپیمایی مردم شهرستان به مناسبت روز قدس گفت: بر خود لازم میدانم از همه اقشار مختلف مردم که در راهپیمایی روز جهانی قدس با زبان روزه حضور پیدا کردند تشکر کنم. زبان ما الکن است که عظمت این حرکت حماسی را بیان و قدردانی کنم، اما به نوبه ی خودم از یکایک پیر و جوان، زن و مرد تقدیر و تشکر می کنم که امروز در این راهپیمایی شرکت کردند.

حجت الاسلام اکبری افزود: هدف طاغوت از زمان انبیاء الهی تا کنون و از فرعونیان گرفته تا آمریکا و اسرائیل این است که جلوی تعالی انسانیت و ارزش ها را بگیرد و جنگ حضرت موسی، حضرت ابراهیم و نبی مکرم اسلام (علیه و علیهم السلام) با طاغوتیان برای تعالی ارزش های انسانی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز هم مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ما برای مبارزه با طاغوت است و این پیروی از راه انبیاء الهی است چراکه هدف آمریکای جنایتکار و اسرائیل خبیث سرکوب کردن اهداف الهی و ارزش های انسانی می باشد.

خطیب جمعه قیروکارزین تأکید کرد: پیام روز جهانی قدس اینست که امت های اسلامی و در رأس آنها جمهوری اسلامی ایران هرگز زیر بار حرف زور نمی رود.

پایان/

نظرات بینندگان