کد خبر: ۹۰۶۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۸ - ۱۲ تير ۱۳۹۵

دستکاری قطعنامه پایانی روز قدس در سروستان

قرائت قطعنامه روز قدس در سروستان علاوه بر تغییر در بندهای 1 تا هفت و حذف عبارات «استکبار ستیزی»، بند 10 نیز قرائت نشد.
به گزارش شیرازه، درپی درج خبر اقدام تامل برانگیز بخشدار دهرم فراشبند در حذف 3بند از قطعنامه روز قدس خبرها حاکی از آن است که در سروستان نیز  قرائت قطعنامه با مدیریت مسئولین دولتی علاوه بر تغییر در بندهای 1 تا هفت و حذف عبارات «استکبار ستیزی»، بند 10 نیز قرائت نشد.

سایت سروستان ما در این باره نوشت: در حالي كه همزمان با سراسر كشور ، مردم شريف سروستان در روز قدس با زبان روزه، نابودي استكبار جهاني خصوصا امريكا و اسرائيل و استمرار انقلاب اسلامي را خواستار شدند مسئولین فرمانداري سروستان ضمن دستكاري بخشی از بندهاي قطعنامه پایانی مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس، بند دهم آن را حذف کردند.

 با توجه به اینکه مبارزه با صهیونیست جنایتکار و استکبار جهانی از اصول اساسی انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد، در اینجا چند سوال مطرح می باشد؛

1. چرا بندهاي يك تا هفت این قطعنامه دستكاري شده و كلمات و واژه مربوط به استكبار ستيزي حذف شده است؟مگر نه اينكه مردم مومن و بزرگوار سروستان انقلابي و ولايتمدار بوده و در اين راه شهداي عزيز زيادي تقديم نموده است؟آيا فرمانداري سروستان اين واقعيت را نمي داند و يا خداي نكرده بدنبال چيز ديگري است؟

2. چرا بند 10 به طور كامل حذف شده است؟
در بند 10 قطعنامه پایانی روز جهانی قدس امسال به موضوع عدم هراس مردم صبور ايران اسلامي از تهديد و تحريم دشمن اشاره داشته اند و از مسئولان، خصوصا دولت محترم خواسته شده بود تا با مقاوم سازي اقتصاد و اقتصاد مقاومتي و سبك زندگي اسلامي در جهت اشتغال جوانان و رونق فضاي كسب و كار و اقتصاد و... زمينه هاي مأيوس شدن دشمنان را فراهم نمايند.
 
به گزارش شیرازه، همچنین در پی انتشار خبر «اقدام تامل برانگیز بخشدار بخش «دهرم» فراشبند در حذف 3بند از قطعنامه روز قدس»در شیرازه، کاربران شبکه های اجتماعی ضمن محکومیت اقدام بخشدار خواهان عزل وی شدند.
نظرات بینندگان