کد خبر: ۹۰۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۱۲ تير ۱۳۹۵

کشتار یک زن و ۵ فرزندش در ابرقو به دستور محفل بهائیان

نامه مهناز رئوفی، زن آزاده‌ای که با تحری حقیقت به معنای صحیح آن، به دامان اسلام بازگشته است به فائزه هاشمی، جهت درج در روزنامه کیهان ارسال شده است، یکی از هزاران واکنش به این دیدار ننگین است.
به گزارش شیرازه، کیهان در صفحه پاورقی خود نوشت: دیدار فائزه هاشمی با یکی از سرکردگان سابق فرقه انگلیسی- صهیونیستی بهائیت به عنوان یکی از یاران شفیق دوران زندان، در روزهایی که ولنگاری فرهنگی بیداد می‌کند، هرچند با محکومیت از سوی برخی رجال و محافل و سکوت و تغافل برخی از متولیان امر مواجه شد، اما واکنش بسیاری از دلسوزان و آگاهان، از جمله کسانی که از این فرقه منحوس لطمه خورده و به مددالهی از دام آن رهایی یافته‌اند را در پی‌داشت.

نامه مهناز رئوفی، زن آزاده‌ای که با تحری حقیقت به معنای صحیح آن، به دامان اسلام بازگشته است به فائزه هاشمی، جهت درج در روزنامه کیهان ارسال شده است، یکی از هزاران واکنش به این دیدار ننگین است.

لازم به یادآوری است، مهناز رئوفی علی رغم تمام تهدیدات سران و بدنه بهائیان پس از تحری حقیقت، طی این سال‌ها از مواضع خود عقب‌نشینی نکرده و همان‌گونه که اعلام کرده، برای تنویر افکار عمومی تا آخر پای این تصمیم ایستاده و به افشاگری‌های خود درباره جنایات و خباثت‌های بهائیت ادامه خواهد داد.

همان‌گونه که در کتاب‌های «سایه شوم» (پاورقی روزنامه کیهان که به صورت کتاب چندین بار توسط مؤسسه کیهان تجدید چاپ شده است) و مسلخ عشق، فریب و دیگر آثار خود که توسط «دفتر پژوهش‌های کیهان» به چاپ رسیده، پرده از خیانت‌ها و جنایت‌های حزب بهائیت به مردم ایران برداشته است.

سرکار خانم فائزه هاشمی

اینجانب مهناز رئوفی فرزند سید اسماعیل ساکن همدان یکی از افراد فعال جامعه بهایی که در سال 1375 مفتخرانه از بهائیت اعلام تبری کرده و به دین مبین اسلام وشیعه اثنی‌عشری مشرف و ملتزم رکاب حضرت حجت‌ابن الحسن امام زمان مهدی موعود (عج) شده‌ام. از بدو تبری از بهائیت تا کنون مشغول به افشاگری از واقعیات پشت پرده فرقه سیاسی بهائیت بوده و هستم.

سرکار علیه! شرفیابی شما به محضر بانو «فریبا کمال آبادی» از مسئولین تشکیلات بهائیت در ایران (عضو یاران به اصطلاح ملی بهائیان ایران)که توأم با نشر عکس شما در جمع بهائیان بود  برآنم داشت تا موضوع را با تعمق از نظر بگذرانم.  در نتیجه  سه نکته از مطالب شما توجهم را بیشتر جلب نمود:         
نکته اول تحصیلات شما با گرایش حقوق بشری وحرکت یک سویه شماست که برای تنویر ذهن مبارک سوالاتی را از نظر سرکار علیه عبور می‌دهم.

شما که مدافع حقوق بشرید بفرمایید آیا می‌دانید زمانی که بهائیان در دوره پهلوی‌ها خاصه پهلوی دوم در رأس قدرت بودند جناب ایادی (به ظاهر پزشک مخصوص شاه ملعون) که مردی با هشتاد شغل کلیدی و به‌قولی شاه بی‌تاج و تخت که معلوم شد بیشتر تصمیم‌گیریهای شاه به خواست و نظر وی بود، چه ستم‌هایی نسبت به مردم مسلمان روا داشت؟! کافی است در دنیای مجازی نام ننگ‌آور او را پیدا کرده و خاطراتش را مرور کنید آن همه ظلم و عدوان نسبت به مردم نجیب ایران را چگونه توجیه می‌کنید؟

شما که مدافع حقوق بشرید بفرمایید شکنجه‌ها و کشتار علما و جرم و جنایت بهائیان در ساواک نسبت به نهضت انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و مردم وفا‌دار به انقلاب از بدو روزهای آغازین این نهضت تا پیروزی آن را چگونه توجیه می‌کنید؟

خانم هاشمی! شما که مدافع حقوق بشرید بفرمایید زمانی که جوانان این مرز و بوم مشغول دفاع از عِرض و ناموس مردم و کشور بودند وطن فروشی و همکاری بهائیان با دشمنان این کشور و عدم شرکت درجنگ به بهانه مخالفت با جنگ را چگونه توجیه می‌کنید‌؟

 بفرمایید شور و شعف و شادمانی بهائیان نسبت به شهید شدن مردم مسلمان در جبهه و فرود آمدن بمب بر سر مردم مسلمان هموطنشان در دوران دفاع مقدس را چگونه توجیه می‌کنید‌؟

بفرمایید ترورهای وحشیانه بهائیان از علمای عظام گرفته تا هر شخص مخالف با بهائیت را چگونه توجیه می‌کنید؟

بفرمایید دستور قتل یک زن تنها وپنج فرزند قد و نیم قد کوچکش با تیشه و تبر، به دستور اعضای محفل در ابرقوی یزد که در دنیا بی‌نظیر بود را چگونه توجیه می‌کنید؟ 

بفرمایید محروم شدن بهائیان مسلمان شده از ارث پدر توسط تشکیلات بهایی را چگونه توجیه می‌کنید؟

بفرمایید دوازده سال محرومیت از نعمت داشتن خانواده خصوصا پدر و مادرم را به دستور تشکیلات بهایی چگونه توجیه می‌کنید؟

بفرمایید توطئه تشکیلات بهائیت برای جدا کردن من و همسرم در ابتدای تشرف به دین اسلام را چگونه توجیه می‌کنید؟

بفرمایید تلاش آنها برای سقط جنین بچه‌ای که پس از تشرف به اسلام در وجود من رشد می‌کرد را چگونه توجیه می‌کنید؟

بفرمایید حمله دسته جمعی بهائیان را بر سر همسرم و کتک زدن او به جرم اینکه قصد ازدواج با یک مسلمان را داشته چگونه توجیه می‌کنید؟ [که در شرح خاطراتم با نام «سایه شوم» توسط دفتر پژوهشهای موسسه کیهان به چاپ رسیده است، آورده‌ام.]

بفرمایید این همه الفاظ رکیکی که بهائیان علیه بنده پس از تشرف به دین اسلام منتشر کردند را چگونه توجیه می‌کنید؟

بفرمایید اهانت‌ها و گستاخی‌های سهیل روحانی از بهائیان یزد در مقابل سازمان هلال احمر یزد نسبت به من که گناهم افشاگری جنایات بهائیان  در یزد بود را چگونه توجیه می‌کنید؟

در زمان درگذشت پدرم هیچ‌کدام از بهائیان کوچک‌ترین اعتنایی به من نکردند  و حتی کودکان ونوجوانان را از صحبت کردن با من مسلمان شده منع می‌کردند، این رفتارهای بی‌رحمانه را چگونه توجیه می‌کنید؟

 بفرمایید جدا کردن پدر بهایی از یک مادر و دو فرزند مسلمان شده‌اش در شیراز را چگونه توجیه می‌کنید؟

بفرمایید برداشتن روسری از سر دانش‌آموز یک پدر مسلمان شده را در خیابان چگونه توجیه می‌کنید‌؟
سرکار خانم بفرمایید تمامی اقدامات و رفتارهای سبعانه فرقه اختاپوسی بهائیت با افرادی که از بهائیت خارج می‌شوند را چگونه توجیه می‌کنید؟

بفرمائید اسیدپاشی بر روی خانم متبری از فرقه بهائیت و مسلمان شده که توسط برادران بهائی عملیاتی شد را چگونه توجیه می‌کنید‌؟

بفرمایید تجاوز جنسی یکی از اعضای محفل خارج از کشور نسبت به کودک دو ساله یک خانم ایرانی و بی‌تفاوتی اعضای بیت‌العدل در پاسخ به شکایت این خانم را چگونه توجیه می‌کنید؟
نظرات بینندگان