کد خبر: ۹۰۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۹ - ۱۲ تير ۱۳۹۵

۱۳۷ مکان استان فارس میزبان طرح سفره افطاری شدند

مدیر روابط عمومی اداره‌کل اوقاف فارس گفت: در راستای اجرای امینانه نیات واقفین خیر اندیش، در ماه مبارک رمضان و در شهرهای استان فارس این اجرای نیت انجام می‌شود.
به گزارش شیرازه، جواد یزدانی با بیان اینکه از ابتدای ماه رمضان تا پایان آن در قالب طرح ضیافت الهی، سفره افطاری از محل موقوفات منطبق در ۱۳۷ مکان استان فارس پهن شده است، گفت: در راستای اجرای امینانه نیات واقفین خیر اندیش، در ماه مبارک رمضان و در شهرهای استان فارس این اجرای نیت انجام می‌شود.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل اوقاف فارس ادامه داد: در ناحیه یک شیراز ۲۱ مکان، در شهرستان نی ریز و استهبان ۹ مکان، در شهرستان جهرم ۸ مکان، در شهرستان داراب، ارسنجان و کازرون ۷ مکان، بیضا، آباده و لامرد ۶ مکان، خنج و گراش ۵ مکان، لار، در شهرستان‌های مرودشت، فسا و سپیدان ۴ مکان، در شهرستان های فراشبند، بوانات، اوز، مهر و ممسنی هر کدام ۳ مکان و در شهرستان رستم ۲ مکان و در شهرستان‌های خفر، ناحیه ۴ شیراز و خرمبید هر کدام یک مکان میزبان مردم بر روی سفره‌های افطاری بودند.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان که ماه ضیافت الهی است گسترانیده شدن سفره‌های افطاری بسیار عمل پسندیده‌ای است و واقفین نیز با وقف در این خصوص دین خود را ادا کرده‌اند.
برچسب ها: سفره افطاری ، فارس ، اوقاف
نظرات بینندگان