کد خبر: ۹۰۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۰ - ۱۳ تير ۱۳۹۵

نتایج نمایندگان فارس در لیگ دسته دوم فوتسال کشور

تیم شهید عباس نژاد اقلید و آرمان صدرا شیراز دو نماینده فارس در لیگ فوتسال دسته دوم کشور به ترتیب برابر حریفان خود یک شکست و یک مساوی کسب کردند.
به گزارش شیرازه تیم شهید عباس نژاد اقلید که در رده دوم جدول گروه چهارم این رقابت ها جای دارد در هفته دوازدهم در شهر زاهدان به مصاف سن سون این شهر رفت و با سه گل مغلوب تیم میزبان شد تا سن سون در یک قدمی این تیم قرار گیرد.
همچنین در بازی دیگری که در این گروه برگزار شد تیم آرمان صدرا شیراز که در انتهای جدول قراردارد در شهرستان یزد به مصاف پکیچ ایستایس این شهر رفت و با تساوی سه بر سه متوقف و یک گام دیگر به سقوط نزدیک تر شد.
با پایان یافتن هفته دوازدهم، تیم مقاومت کرچک با 22 امتیاز به عنوان تیم نخست به مرحله بعد صعود کرد،تیم شهید عباس نژاد هم با 16 امتیاز در رده دوم قرار دارد.
تیم های سن سون زاهدان و پکیج ایستایس یزد با 15 امتیاز، هامون سیستان زابل و پاسارگاد شهرکرد با 13 امتیاز در تعقیب تیم عباس نژاد اقلید هستند.
پنج تیم شانس قرار گرفتن در رده دوم جدول برای تعیین دومین تیم این گروه دارند و هفته آخر این رقابت ها از حساسیت زیادی برخوردار است.
تیم شهید عباس نژاد اقلید در صورت پیروزی در دیدار آخر خود می تواند به عنوان تیم دوم نیز صعود کند.
رقابت های فوتبال دسته دوم کشور در چهار گروه برگزار می شود و در پایان مرحله مقدماتی دو تیم از هر گروه به مرحله بعد صعود خواهندکرد.

منبع:ایرنا
نظرات بینندگان