کد خبر: ۹۰۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۸ - ۱۳ تير ۱۳۹۵
به همراه لوح تقدير ستاد اقامه نماز كشور؛

اعطای انگشتری رهبر معظم انقلاب به ريیس دانشگاه علوم پزشكی شیراز

به پاس خدمات ارزشمند رييس دانشگاه علوم پزشكي شيراز در عرصه اقامه نماز، انگشتری متبرك مقام معظم رهبری به دكتر ايمانيه اعطا شد.

به گزارش شيرازه، انگشتری متبرك مقام معظم رهبری با حضور رئیس ستاد اقامه نماز استان فارس در ضیافت افطاری بیست و پنجمین روز از ماه مبارك رمضان و در جمع اعضای این ستاد به آقای دكتر محمدهادی ایمانیه رئیس دانشگاه علوم پزشكی شیراز به پاس خدمات ارزنده ایشان در عرصه اقامه نماز، اعطا شد.

به گفته سیدحسین ذوالانوار مدیر ستاد اقامه نماز، این هدیه متبرك به پاس خدمات موثر در ترویج فرهنگ نورانی نماز و حمایت و پشتیبانی در جهت تجهیز و توسعه نمازخانه ها در واحد های تابعه دانشگاه علوم پزشكی استان به همراه لوح سپاس رئیس ستاد اقامه نماز كشور حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی به "دكتر محمد هادی ایمانیه" اعطا شد.

بر اساس اين گزارش, دكتر محمد هادی ایمانیه, رئیس دانشگاه علوم پزشكی شیراز در ابتدای این مراسم توجه و تمسك به تعالیم دینی و اعتقادات مذهبی را برای سلامت جامعه بسیار كاربردی تر از كتاب های روانش شناسی و جامعه شناسی دانست.

وي موفقیت هر مدیر را در انجام وظایف خود، تمكین به دستورات الهی و اجرای قوانین اسلام معرفی كرد و توفیق خدمت در قبال نماز و قرآن را برای همگان آرزو كرد.

در بخش دیگری از این مراسم, سيد محمدحسين ذوالانوار مدیر ستاد اقامه نماز در استان، از نماز به عنوان حركتی بی صدا نام برد كه نقش بسزایی در مدیریت جامعه ایفا میكند.

وي ادامه داد: مشكلات پیدا و پنهان جامعه نتیجه بی توجهی به نماز و قرآن است، چرا كه با نماز قلب انسان تلطیف پیدا می كند و همین مسئله موجب پیشگیری از بدرفتاری ها و ناهنجاری های بسیاری می گردد.

ذوالانوار گفت: كار برای نماز نیازمند خرد جمعی و توجه به نكات ظریفی می باشد كه استفاده از ظرفیت های موجود و مدیران با تجربه می تواند در این زمینه كارگشا باشد.

ذوالانوار در پایان با اشاره به طرح جامع ستاد اقامه نماز كشور به تدوین برنامه هایی جهت احیاء نماز در خانواده، مدرسه، دانشگاه و بازار خبر داد.

گفتنی است این مراسم همزمان با نماز مغرب و عشا در فاطمیه بیمارستان خیریه قلب الزهرا (س) شیراز، همراه با ضیافت افطار برگزار شد.

نظرات بینندگان