کد خبر: ۹۰۸۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۸ - ۱۵ تير ۱۳۹۵
مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شیراز:

قطع آب برخی مناطق شیراز موقتی است/ عدم تکرار مستلزم صرفه‌جویی است

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شیراز گفت: همکاران ما در حال رفع مشکل قطع آب و افت فشار رخ‌ داده در برخی مناطق شیراز هستند که به زودی این مشکل برطرف می‌شود.

به گزارش شيرازه به نقل از فارس, اکبر انتظار مهدی, مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شیراز, گفت: با توجه به فصل گرما، افزایش دما و روشن شدن کولرها و مصرف بی‌رویه آب، افت فشار و قطعی آب در برخی مناطق شیراز رخ‌ داده است که در حال رفع آن هستیم.

وی افزود: از ابتدای سال جاری در تلویزیون‌های شهری، صداوسیما و رسانه‌ها مرتب بر کمبود آب تأکید کرده و خواستار صرفه‌جویی از سوی مردم شدیم و مسؤولان وزارت نیرو نیز اعلام کرد چند شهر باید با صرفه‌جویی بتوانند از شرایط بحران کم‌آبی عبور کنند و یکی از شهرهای دچار تنش آبی شیراز بود و آمادگی لازم به‌صورت کلی به مردم داده‌ شده بود.

انتظار مهدی در مورد انتشار اطلاعیه دقیق قطع آب در مناطق که پیش‌از این توسط شرکت آب و فاضلاب انجام می‌شده نیز ابراز داشت: زمانی که ما تعمیراتی انجام می‌دهیم یا انشعاباتی احداث می‌شود از چند روز قبل عملیات، به مردم مناطق مرتبط اطلاع داده می‌شد که در ساعات دقیقی با قطع آب مواجه خواهند شد اما افزایش دما و افزایش به یکباره استفاده مشترکان از آب که منجر به افت فشار و نرسیدن آب به مکان‌های دورتر از مخازن ذخیره می‌شود چندان قابل پیش‌بینی نیست.

مدیر روابط عمومی آب و فاضلاب شیراز تصریح کرد: در حال حاضر مناطق دچار قطع آب پراکنده و محدود است و درصدد رفع آن هستیم اما به سبب این‌که تأمین منابع آبی رفع مشکل را قطعی می‌سازد نمی‌توانیم به‌طورقطع عدم تکرار قطع آب را تضمین کنیم هرچند به دنبال تثبیت و پایین آوردن احتمال وقوع مجدد هستیم.

به گزارش فارس، از دو شب پیش برخی مناطق شیراز با قطع چند ساعته آب در ساعات نزدیک به سحر روبرو شده و استمرار قطع آب در مناطقی، در حال گذر از 10 ساعت است که با توجه به گرمای هوا و روزه‌داری شهروندان در ماه مبارک رمضان، مردم این مناطق را دچار مشکلاتی عدیده ساخته است.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
دبیر اموزش و پرورش
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۵
0
درود!!!لطفا افت فشار و قطعی مکرر آب در کوچه 9 خیابان پائیز پیگیری بفرمائید.