کد خبر: ۹۰۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۰ - ۱۵ تير ۱۳۹۵

با ترویج این فریضه الهی جای حلال خدا و حرام خدا جابه جا نمی شود

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: با ترویج این فریضه الهی جای حلال خدا و حرام خدا جابه جا نمی شود و با تغییر نکردن حلال و حرام خدا در جامعه فساد به وجود نمی آید و جامعه ای متعالی به سمت حیات طیبه خواهیم داشت.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر فارس، یازدهمین جلسه دبیران شوراهای امر به معروف و نهی از منکر دستگاههای اجرایی استان فارس به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مجمتع ولایت برگزار شد.

در این مراسم دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس با اشاره به وجوب امر به معروف و نهی از منکر گفت: این فریضه به فرموده امام خامنه ای واجب فراموش شده است که دبیران شورای امر به معروف و نهی از منکر دستگاههای اجرایی در احیاء، اجرا وترویج این فریضه نقش بسزایی دارند.

مهدوی افزود: چرا با وجود اینکه همه دستگاههای فرهنگی در کشور مشغول به فعالیت هستند اما وضعیت فرهنگی کشور مطلوب نیست؟ بنابراین اگر همه مردم ناظر یکدیگر باشند و امر به معروف و نهی از منکر توسط دولت و مردم صورت پذیرد انشاا... وضعیت فرهنگی خوبی خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: وظیفه دبیران شورای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه ها بستر سازی امر به معروف و نهی از منکر است که انتقال تجربیات موفق دبیران به یکدیگر پیشبرد سریعتر اهداف  را به همراه خواهد داشت.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد: مسئولین استان فارس بایستی بیشتر به فکر این فریضه الهی باشند تا امر به معروف ونهی از منکر در ادارات و نهادهای دولتی نهادینه شود .

وی اضافه کرد: هدف اصلی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس احیاء، اجرا و ترویج معروف امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است نه ترویج معروفات دیگر.

سلیمان مهدوی در پایان گفت: با ترویج این فریضه الهی جای حلال خدا و حرام خدا جابه جا نمی شود و با تغییر نکردن حلال و حرام خدا در جامعه فساد به وجود نمی آید و جامعه ای متعالی به سمت حیات طیبه خواهیم داشت.
نظرات بینندگان