کد خبر: ۹۰۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۰ - ۱۵ تير ۱۳۹۵

اعلام ویژه برنامه های حرم شاهچراغ به مناسبت عید سعید فطر

سومین حرم اهل بیت در روز عید سعید فطر با تدارک ویژه برنامه های مختلف، میزبان خیل عظیم زائران و نمازگزاران در سومین حرم اهل بیت(علیهم السلام) خواهد بود.
به گزارش شیرازه سومین حرم اهل بیت علیهم السلام در روز عید سعید فطر با تدارک ویژه برنامه های مختلف، میزبان خیل عظیم زائران و نمازگزاران در سومین حرم اهل بیت(علیهم السلام) خواهد بود.

حجت الاسلام سلامی با اعلام این خبر افزود: در بامداد این عید سعید، حاج عباس انجوی از ساعت 6:30 تا 7:30 دعای پرفیض ندبه را قرائت خواهد کرد و در ادامه از ساعت 7:30 نماز باشکوه عید سعید فطر اقامه و به صورت زنده از صدا و سیما پخش می‌شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس اظهار داشت: در نخستین روز عید سعید فطر رادیو حرم در دو نوبت صبح و بعد ازظهر به پخش ویژه برنامه های مختص این عید سعید خواهد پرداخت و پس از اقامه نماز مغرب و عشاء نیز شاهد برگزاری سخنرانی مذهبی پیرامون این ایام عزیز خواهیم بود.

وی افزود: در دومین روز ایام فطر در ساعت 7 صبح زیارت امین الله قرائت خواهد شد و از ساعت 18 تا 19 بعد از ظهر نیز محفل انس با قرآن کریم برگزار خواهد شد. پایان بخش برنامه ها نیز قرائت دعای کمیل حاج کاظم محمدی بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء می باشد.

آستان مقدس احمدی و محمدی(علیهماالسلام) از تمامی روزه داران عزیز و ارادتمندان به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام برای شرکت در این ویژه برنامه ها دعوت به عمل می آورد.
نظرات بینندگان