کد خبر: ۹۰۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۴ - ۱۷ تير ۱۳۹۵
رئیس شبکه بهداشت ودرمان سپیدان عنوان کرد:

بازرسی های بهداشتی در سپیدان در تعطیلات عید فطر تشدید می شود

رئیس شبکه بهداشت و درمان سپیدان از انجام بازرسی های سرزده واحد بهداشت محیط در ایام تعطیلات عید سعید فطر خبر داد .

به گزارش شیرازه؛به نقل از مارگون،فرخ روز رئیس شبکه بهداشت و درمان سپیدان در مصاحبه با خبرنگارمارگون اظهارداشت : با توجه به اهمیت سلامت شهروندان، خدمت رسانی در حوزه غذا و دارو در ایام تعطیلات عید فطر و تابستان ارائه خواهد شد.

وی  درادامه گفت: باعنایت  به فرا رسیدن تعطیلات عید سعید فطر و حضور گسترده مسافران و گردشگران در شهرستان ، تهیه آب آشامیدنی سالم و تغذیه بهداشتی و دفع صحیح و بهداشتی فاضلاب در دستور کار است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان  سپیدان گفت : کشیک بندی مدیران و کارشناسان در حوزه های مختلف نظارت بر دارو، نظارت بر مواد خوراکی، آشامیدنی آرایشی و بهداشتی، آزمایشگاه، کنترل دارو و غذا و واحد نقلیه برنامه ریزی شده است تا مساعدت های لازم در ایام تعطیل به شهروندان و مسافران ارائه گردد.

وی در مورد نظارت برخدمات رفاهی و اماکنی که بین مسیر برای مسافران در نظر گرفته شده است، بیان کرد: تمامی رستوران های بین راهی و اماکن تهیه و توزیع غذا به طور کلی و به صورت سرزده بازدید و بررسی می شوند .

فرخ روز در ادامه تاکید کرد: بازرسی های نامحسوس و سرزده از مراکز عرضه مواد غذایی وبهداشتی توسط کارشناسان این مجموعه انجام خواهد شد، تا خدمات بهینه و کالاهای سلامت محور به شهروندان ارائه گردد.

وی در پایان توصیه کرد : شهروندان در این ایام مواد مورد نیاز خود را همواره از فروشگاه های مجاز و دارای شرایط بهداشتی از نظر بهداشت مکان، ابزار کار و بهداشت فردی، مراجعه و تهیه کنند و در هنگام خرید مواد غذایی به مشخصاتی همچون تاریخ تولید، انقضاء، پروانه بهداشتی، آدرس محل تولید روی بسته بندی کالا دقت کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان  سپیدان همچنین با اشاره به بازرسی های سرزده واحد بهداشت محیط از اماکن عمومی ، پارک ها ، رستوران ها ، تفرجگاه ها و مراکز عرضه مواد غذایی در این ایام خبر داد و گفت :  از تمامی  شهروندان و مسافران گرامی درخواست می نماییم  چناچه هر گونه  تخلف غیر بهداشتی مشاهده کردند با شماره سامانه شکایات 190 یا شماره مستقیم 07136721811 تماس حاصل نمایند.

نظرات بینندگان