کد خبر: ۹۰۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۷ - ۱۷ تير ۱۳۹۵

تفاهم نامه ای در حوزه جوانان بین ایران و روسیه امضاء شد

در نخستین روز از اجلاس جوانان جهان در روسیه تفاهم نامه همکاری بین وزارت ورزش و جوانان ایران و فدراسیون جوانان روسیه در حوزه همکاری و تعامل در امور جوانان امضا شد.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه  در نخستین روز از اجلاس جوانان جهان در روسیه تفاهم نامه همکاری بین وزارت ورزش و جوانان ایران و فدراسیون جوانان روسیه در حوزه همکاری و تعامل در امور جوانان امضا شد.
به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان فارس ، این تفاهم نامه که در راستای برنامه ریزی برای جوانان ایران و روسیه در نشستی که با عنوان قلمرو اندیشه ها در حضور بیش از هزار نفر از کشورهای مختلف دنیا تنظیم شد را رستمی معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و پاسپالوف رییس آژانس فدرال جوانان روسیه امضا کردند.
بعد از امضا تفاهم نامه که در ۶ بند تنظیم شده رستمی به عنوان یکی از سخنرانان این اجلاس با بیان اینکه روابط ایران و روسیه یک رابطه ۵۰۰ ساله می باشد گفت:امضا این تفاهم نامه گامی موثر در راستای تحکیم این رابطه می باشد.
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان ایران افزود:جوانان و به ویژه نخبگان نقش بسزایی در توسعه و پیشرفت هر جامعه ای ایفا میکنند و توجه به امور جوانان یک سرمایه گذاری ارزشمند برای آینده می باشد.
وی در پایان سخنان خود از جوانان حاضر در این اجلاس برای سفر به ایران به منظور تبادل اندیشه ها و همچنین آشنایی جوانان جهان با فرهنگ٬تاریخ و ظرفیت های کشورمان دعوت کرد.
در این نشست کلیپی نیز از میراث فرهنگی،مذهبی و دستاوردهای جوانان ایران اسلامی برای حاضرین پخش شد و مقرر شد انجمن دوستی جوانان ایران و روسیه تشکیل شود.
تفاهم نامه ای در حوزه جوانان بین ایران و روسیه امضاء شد

نظرات بینندگان