کد خبر: ۹۰۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۱ - ۱۸ تير ۱۳۹۵
آيت الله ایمانی:

تأمین هزینه‌ گروه‌های زیرزمینی مدلینگ و مانکن‌های خیابانی از سوی استکبار/ با رواج ولنگاری فرهنگی مقابله کنید

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس با انتقاد از رواج بی‌حجابی در شیراز گفت: مسئولان و نخبگان باید به شدت با پوشیدن لباس‌هایی که مظهر بدحجابی‌است و راه‌اندازی مراسم رقص مختلط در باغات شیراز و اتفاقاتی که زیرپوست شیراز رخ می‌دهد، مقابله کنند.

به گزارش شیرازه، آیت‌الله اسدالله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شیراز، با اشاره به اتفاقاتی که در تیرماه رخ داده است، گفت: حادثه غمناک مسجد گوهرشاد در دفاع از عفت و حجاب یکی از وقایع مهمی است که در تیرماه رخ داده است.

وی با بیان اینکه رضاخان پس از سفر به ترکیه تصمیم به برکناری حجاب در ایران گرفت، گفت: برداشتن اجباری حجاب و زندانی کردن علما سبب تجمع اعتراض‌آمیز مردم در مسجد گوهرشاد شد که با حمله عوامل شاه بسیاری از مردم و به‌ویژه بانوان کشته شدند.

آیت‌الله ایمانی با بیان اینکه این حرکت مردم مشهد برای حفظ ارزش‌های دینی و عفت و حیات در جامعه بود، افزود: امروز عده‌ای با چهر‌ه‌ای غیرمتعارف و با بی‌عفتی در معرض عموم و جامعه قرار می‌گیرند و  این امر جز با دلار آمریکا و پوند انگلیس به وجود نیامده است.

نماینده ولی فقیه در استان فارس خاطرنشان کرد: گروه‌های زیرزمینی مدلینگ و مانکن‌های خیابانی برای ترویج بی‌حجابی و بی‌عفتی از سوی استکبار تامین هزینه می‌شوند و تشکیلاتی در حال راهنمایی و هدایت آن‌ها برای ترویج بی‌عفتی است.

امام جمعه شیراز با انتقاد و ابراز نگرانی از رواج بی‌حجابی در شیراز تصریح کرد: مسئولان و نخبگان باید به شدت با پوشیدن لباس‌هایی که مظهر بدحجابی‌است و راه‌اندازی مراسم رقص مختلط در باغات شیراز و اتفاقاتی که زیرپوست شیراز رخ می‌دهد، مقابله کنند.

وی با بیان اینکه گروهی به دنبال فتنه مجدد می‌گردند، گفت: این چنین رفتارهایی به نفع و مصلحت نظام نیست و برای حفظ  مصالح و آینده نظام نباید اجازه داد این‌گونه رفتارها در جامعه شکل بگیرد.

آیت‌الله ایمانی با اشاره به فاجعه منا در تیرماه سال گذشته افزود: حقوق شهدای فاجعه منا باید از حلقوم آل‌سعود بیرون کشیده شود و وهابیت و آل‌سعود که از روز نخست با جنایت و آدم‌کشی‌ راه‌اندازی شد و امروز نیز در یمن و بحرین به طور مستقیم و در سوریه و عراق به طور غیرمستقیم مسلمان‌کشی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: اینان نتوانستند حج مسلمانان را مدیریت کنند و مدیریت حج باید از آنان گرفته و حرمین شریفین از دست آنها آزاد شود.

نظرات بینندگان