کد خبر: ۹۰۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۹ - ۱۸ تير ۱۳۹۵
امام جمعه بخش پاسارگاد :

مشت ملت ایران برای کوبیدن به دهان استکبار همیشه آماده هست

امام جمعه بخش پاسارگاد گفت : نه آمریکا ونه هیچ قدرت و کشور دیگری نمی تواند ملت متحد ایران را از هم جدا کند و این ملت همیشه مشت هایشان برای کوبیدن به دهان استکبار ودشمنان نظام اسلامی وبه ویژه امریکا آماده است.

به گزارش شیرازه به نقل از طنین پاسارگاد، حجت الاسلام محمد پردل امام جمعه بخش پاسارگاد در خطبه های این هفته  اظهار داشت: کشف توطئه  کودتای آمریکا در پایگاه هوایی شهید نوژه همدان که در آن عده ای مزدور و وطن فروش قصد همکاری با دشمنان انقلاب را داشتند که خدا رو شکر مثل همیشه توطئه آنان ناکام ماندو اینها نشانه منجی بودن خداوند و دست غیبی است که همیشه پشت سر این نظام بوده است.

وی ادامه داد: خلبانی که در این حادثه قصد داشت تا حمله به بیت حضرت امام(ره) داشته باشد این موضوع را با مادر خویش در میان می گذارد وبا مخالفت شدید مادر مواجهه می باشد و پس از اینکه این خلبان مردد می شود شخصا به حضور ایت الله خامنه ای می رود  و عملیات را به طور کامل افشا می کند.

امام جمعه بخش پاسارگاد ادامه داد: به این طریق نقشه دشمن نقش بر آب می شود وعده ای را در همین زمینه دستگیر می کنند وعده ای هم که پا به فرار گذاشتند.

خطیب جمعه بخش پاسارگاد در بخش دیگری از اظهارات خود در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به روز 23 تیرماه روزی که مردم حمایت خود را از ولایت اعلام کردند اشاره کرد و گفت: همین روحیه ولایتمداری مردم بود که فتنه 18 تیر ماه 78 را محکوم به شکست کرد.

وی تصریح کرد: آمریکای خبیث و جنایتکار دست به هر کاری می زند که این انقلاب را ضعیف  و مردم را مخالف نظام کند ولی نه آمریکا ونه هیچ قدرت و کشور دیگری نمی تواند این ملت متحد منسجم را از هم جدا کند و این ملت همیشه مشت هایشان برای کوبیدن به دهان استکبار ودشمنان نظام اسلامی وبه ویژه امریکا همیشه آماده است.

وی به روز 21 تیرماه سالروز حمله به مسجد گوهرشاد اشاره کرد و گفت: این هفته را هفته حجاب و عفاف نامیده‌اند که مردم باید مراقب فرزندان خود باشند و مسؤولان هم برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در  شهرستان برنامه داشته باشند.

پردل گفت:پس از آنکه نقشه ننگین رضا خان جهت به تاراج بردن ارزشهای دینی در قالب کشف حجاب به مردم رسید،اعتراضات مردمی وشعارهای ضد سلطنتی به اوج رسید که به دستور رضا خان نیروهای دولتی به اجتماع مردم یورش بردند وبین 2 تا 5 هزار نفر را به شهادت رساندند و جنازه های مردم را با کامیون به خندق های بیرون شهر ریختند.








نظرات بینندگان