کد خبر: ۹۰۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۱ - ۱۸ تير ۱۳۹۵

پس از دینامیت شو، رها شو در شیراز برگزار می شود/ ولنگاری و بی تفاوتی مسئولان تا کجا ادامه می‌یابد

ولنگاری و بی‌تفاوتی مسئولان کار را به جایی رسانده است که با وجود پلمپ مجموعه گریلند این‌بار شو شبانه«رها شو» در سالن جهاد دانشگاهی شیراز به روی صحنه می رود.
به گزارش شیرازه، مجموعه گرینلند صرفا یکی از چندین باغ و مجموعه هایی است که در اثر بی تفاوتی و سکوت مسئولین فرهنگی و انتظامی در گوشه و کنار شیراز سر برآورده و میزبان مجالس مغایر با ارزشهای اسلامی هستند.

جالب تر اینکه پس از برگزاری برنامه موسوم به «دینامیت شو» که البته قبل از اجرا توسط شیرازه هشدار داده شد و متاسفانه اداره مسئول بجای لغو مجوز با گماردن ماموران فراوان بر اجرای مراسم اصرار کرد؛ در اقدامی عجیب این بار مجوزی برای برگزاری برنامه ای با عنوانی جدید «رها شو» صادر کرده است.


پس از دینامیت شو، رها شو  در شیراز برگزار می شود/ ولنگاری و بی تفاوتی مسئولین تا کجا ادامه می یابد

بر اساس بررسی شیرازه بلیط برنامه رها شو به مبلغ 40000 تومان به فروش رسیده و این بار قرار  است در سالن جهاد دانشگاهی دانشگاه شیراز  از سوی خواننده دینامیت شو و چند نفر دیگر اجرا شود.

شایان ذکر است، در خطبه های نماز جمعه امروز نماینده محترم ولی فقیه در رابطه با حرکتهای عوامل پشت پرده برای آلوده کردن جامعه تذکر دادند، برخی کارشناسان بر این باورند که اجرای چنین برنامه هایی با مجوز دستگاههای دولتی مهندسی شده و حاکی از نظرات صادرکنندگان مجوز است.

شیرازه این بار نیز تذکر انقلابی و امر به معروف خود را در قالب این خبر بیان می کند، صادر کنندگان مجوز در اجرای « رهاشو» نیز تصمیم متناسب اخذ کند.

شیرازه در راستای وظیفه اطلاع رسانی فیلم و تصاویر برنامه رهاشو را منتشر خواهد کرد.

پس از دینامیت شو، رها شو  در شیراز برگزار می شود/ ولنگاری و بی تفاوتی مسئولین تا کجا ادامه می یابد

نظرات بینندگان