کد خبر: ۹۱۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۴ - ۱۹ تير ۱۳۹۵

اعلام زمان برگزاری دوره‌های پرورش استعدادهای درخشان قرآنی دانش‌آموزان در فارس

۳۰ تیر و اول مردادماه و ۲۲ تا ۲۴ مردادماه زمان برگزاری دوره‌های پرورش استعدادهای درخشان قرآنی دانش‌آموزان در رشته‌های آوایی و پژوهشی است.
به گزارش شیرازه به نقل از ایکنا، سیدحمید موسوی، مسئول دارالقرآن تبلیغات اسلامی فارس از برگزاری دوره پرورش استعدادهای درخشان قرآنی ویژه دانش‌آموزان این استان خبر داد و گفت: این برنامه به‌همت آموزش و پرورش فارس و با همکاری سازمان دارالقرآن انجام می‌شود که در این طرح ما وظیفه انتخاب اساتید را به عهده داریم.
وی با بیان اینکه این دوره آموزشی طی دو روز در رشته‌های مختلف و در دو بخش دختران و پسران برگزار می‌شود، افزود: این دوره از ۲۲ تا ۲۴ مردادماه سال جاری ویژه دختران و پسران در رشته‌های تفسیر، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام و انشای نمز برگزار می‌شود.
موسوی ادامه داد: همچنین دوره‌های رشته‌های آوایی نیز نظیر رشته‌های قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، حفظ، اذان و مداحی ویژه دختران و پسران طی روزهای ۳۰ تیر و اول مردادماه برگزار خواهد شد.
وی با یادآوری اینکه مکان برگزاری این دوره‌ها ویژه پسران آموزشگاه امین و ویژه دختران آموزشگاه شهدای صنف پوشاک در نظر گرفته شده است، گفت: در این دوره ۸۰ نفر از برگزیدگان مسابقات قرآن دانش‌آموزی در سال ۹۴ حضور می‌یابند.
مسئول دارالقرآن تبلیغات اسلامی فارس اظهار کرد: در این دوره آموزشی ۲۰ نفر از اساتید بانو و آقا به آموزش نخبگان قرآنی دانش‌آموزی شیراز می‌پردازند که همگی از سوی دارالقرآن تبلیغات اسلامی انتخاب شده‌اند.
نظرات بینندگان