کد خبر: ۹۱۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۰ - ۲۰ تير ۱۳۹۵

نخستین دفتر اقماری تأمین اجتماعی در شیراز افتتاح شد

همزمان با نخستین روز از هفته تامین اجتماعی عصر امروز با حضور مدیرکل تأمین اجتماعی استان فارس و نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی دفتر اقماری کارگزاری شعبه ۴ تامین اجتماعی شیراز افتتاح شد.
به گزارش شیرازه به نقل از تسنیم، مدیرکل تامین اجتماعی استان فارس در این مراسم با اشاره به مطالبات این سازمان اظهار داشت: سازمانی که با این همه خدمات توانسته امنیت اجتماعی را در جامعه تامین کند باید توسط مجلس حمایت شود.

عبدالکریم نباتی افزود: درخواست ما از مجلس دهم این است، قبل ازاینکه قوانینی در حوزه تامین اجتماعی تصویب شود موضوع بار مالی آن نیز در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به فعالیت 76 هزار کارفرمای فعال در استان فارس است گفت: امروز 95 درصد از این کارفرمایان با خدمات غیرحضوری فعالیت‌های خود را انجام می‌دهند.

نباتی به مشکلات بایگانی‌ها و پرونده‌های دستی در تامین اجتماعی استان فارس نیز اشاره کرد و گفت: به زودی  آغاز طرح اسکن تمام پرونده‌ها آغاز  و موضوع الکترونیک شدن آنان محقق می‌شود.

مدیرکل تامین اجتماعی استان فارس با ارائه آماری از شعب فعال بیمه تامین اجتماعی در شهرستان شیراز گفت: امروز تنها در شهر شیراز 5 شعبه فعال است که 50 درصد بیمه شده‌های تامین اجتماعی در شیراز را شامل می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت شعبه دو تامین اجتماعی شیراز با 92 هزار بیمه شده اصلی به عنوان یکی از شعبه‌های بزرگ شیراز خاطرنشان کرد: در نظر است شعبه شش تامین اجتماعی این کلان‌شهر در شش ماهه نخست امسال افتتاح شود تا بخشی از بیمه‌ شده‌های شعبه 2 و چهار را پوشش دهد.

انتهای پیام/


نظرات بینندگان