کد خبر: ۹۱۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۰ - ۲۰ تير ۱۳۹۵

اعلام مخالفت ایرانیان با پیوستن دولت به اف ای تی اف/ آغاز کمپین "حراج اطلاعات بانکی ممنوع"

کمپین "حراج اطلاعات بانکی ممنوع" در مخالفت با هر گونه توافق دولت با کارگروه اقدام مالی(FATF )در فضای مجازی آغاز شده و در رسانه ها نیز بازتاب پیدا کرده است.
به گزارش شیرازه به نقل از سبلانه،  کمپین "حراج اطلاعات بانکی ممنوع" در واقع مخالفت با اقدام دولت روحانی در هر گونه توافق با سازمانی است که ممکن است در آینده و از طریق استانداردهای چندگانه، به بهانه حمایت از تروریسم و وجود پولشویی، سیستم بانکی ایران را مختل کند.

کمپین مذکور در سطح رسانه ها و مخصوصا سایت های خبری نیز بازتاب بسیاری داشته و به مناسبت آن، مصاحبه ها، یادداشت ها، عکس نوشته ها وگزارش های مردمی بسیاری درباره لزوم توجه دولت به عواقب توافق با چنین سازمانی انتشار یافته است.

این کمپین که مدام بر تعداد اعضای آن نیز افزوده می شود، نگرانیهایی اساسی از تکرار آنچه که در برنامه هسته ای بر سر ایران آمد و در حوزه رفع تحریم ها، تقریبا هیچ ثمری برای مردم و کشور به همراه نداشت، دارد و به نظر می رسد همین نوع نگاه، دولت روحانی را در چالشی جدی قرار می دهد.

شب گذشته، صالحی، رییس سازمان انرژی اتمی ایران هر چند با احتیاط بسیار سخن می گفت، اما از وجود توطئه ای غربی در مسیر بی توجهی به برجام و توافقات ایران با غرب، پرده برداشت. در این شرایط، دولت روحانی نمی تواند نسبت به کمپینی مردمی، که از اعتماد بیش از حد دولت به غرب و تکرار رفتار برجامی، نگرانی عمیقی دارد است، بی تفاوت باشد.

#حراج_اطلاعات_بانکی_ممنوع آدرس کانال تلگرامی کمپین مهم و خبرساز این روزهاست.

نظرات بینندگان