کد خبر: ۹۱۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۳ - ۲۱ تير ۱۳۹۵

بیش از یک تن تریاک در استان فارس کشف شد

فرمانده انتظامی استان فارس از کشف یک تن و ۷۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در ۲۴ ساعت گذشته در این استان خبر داد.
به گزارش شیرازه به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس، سردار احمدعلی گودرزی اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان فسا در راستای برخورد با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر با برپایی تور ایست و بازرسی هنگام کنترل خودروهای عبوری در اطراف آن شهرستان به یک دستگاه وانت مزدا دو کابین مظنون شدند.

وی عنوان کرد: زمانی که ماموران قصد متوقف کردن خودرو را داشتند راننده بدون توجه به فرمان ایست ماموران اقدام به فرار کرد که پس از مسافتی تعقیب و گریز خودرو متوقف و در بازرسی از آن 727 کیلوگرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی استان فارس افزود: در عملیات دیگری این ماموران پس از آنکه به یک دستگاه پژو 405 مظنون شدند آن را متوقف و در بازرسی از خودرو 163 کیلو و 500 گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف کردند.

گودرزی بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان نیز پس از آن که مطلع شدند یک باند قاچاق موادمخدر در حال انتقال یک محموله مواد مخدر در جاده‌های استان فارس هستند با استقرار در طول مسیر تردد قاچاقچیان، خودرو وانت مزدا متعلق به آنان را که حامل مواد بود و با یک دستگاه خودرو پژو 405 اسکورت می‌شد را در اطراف شهرستان شیراز مشاهده کردند.

وی گفت: با اقدام به موقع ماموران هر دو خودرو متوقف و در بازرسی از وانت مزدا  137 کیلوگرم تریاک کشف و در این رابطه سه قاچاقچی موادمخدر دستگیر شد.

فرمانده انتظامی تصریح کرد: در عملیات دیگری ماموران انتظامی شهرستان نی‌ریز با انجام اقدامات اطلاعاتی از حمل یک محموله موادمخدر از سیرجان به سمت داراب مطلع شدند و با استقرا در طول مسیر قاچاقچان یک دستگاه خودرو سمند حامل مواد را که توسط یک دستگاه خورد پژو 405 اسکورت می‌شد متوقف و در بازرسی از خودرو سمند 38 کیلو و 500 گرم تریاک کشف و در این رابطه چهار قاچاقچی موادمخدر را دستگیر کردند.

گودرزی گفت: در شهرستان آباده نیز ماموران انتظامی آن شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در اطراف آن شهرستان به یک دستگاه خودرو پیکان مشکوک و پس از متوقف خودرو، در بازرسی از آن نزدیک به 10 کیلوگرم تریاک کشف و راننده را دستگیر کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: کشف تریاک ، فسا
نظرات بینندگان