کد خبر: ۹۱۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۳ - ۲۱ تير ۱۳۹۵

آیا "مسعود رجوی" در عربستان است!؟

ترکی فیصل واژه مرحوم رجوی را دو بار تکرار کرده که دلیلی بر برخی احتمالات است.
به گزارش شیرازه، باشگاه خبرنگاران به نقل از از یک منبع آگاه در انگلیس نوشت: با اشاره به اظهارات ترکی فیصل وزیر اطلاعات سابق آل‌سعود مبنی بر مرگ مسعود رجوی گفت: این جناب رئیس مخابرات یک کشور و سفیر در واشنگتن و معروف به خبرگی و زرنگی است و معروف به اینکه حرف‌هایش را حفظ کرده می‌گوید و لذا اینکه سوتی داده باشد خیلی بعید است. مضافا اینکه تاکنون واکنشی نشان نداده که اشتباه کرده است.


وی ادامه داد: واژه مرحوم هم که دو بار محض احتیاط تکرار کرده دلیل بر تأکیدش است. از قیافه مریم رجوی مشخص است که نمیدانسته که میخواهد این حرف را بزند و ماستمالی سازمان بعد از آن که مرحوم برای احترام گفته شده این را نشان می‌‌دهد. 24 ساعت از موضوع گذشته است و ترکی فیصل زحمت یک تلفن به العربیه را به خود نداده است که اشتباه کرده است. همه اینها نشان می‌دهد که این حرف را عامدا و بدون اطلاع مجاهدین خلق (گروهک تروریستی منافقین) گفته است.

این منبع آگاه اظهار داشت: مریم رجوی برای عربستان با بُز فرقی ندارد و داخل آدم نبوده است که با او از قبل مطرح کند. حالا چرا این حرف را زده است فقط یک چیز را نشان می‌دهد که رجوی را به عربستان برده‌اند و هم‌اکنون دست عربستان سعودی است و اگر تاکنون می‌توانست حرف مستقلی بزند، الان سازمان دربست در خدمت سعودی نبود و باید حرف گوش کند. پیام به مریم این است که الان زنده و مرده رجوی برای عربستان فرقی ندارد و خبر مرگت را از حالا داده‌ایم و اگر حرف گوش نکنی جنازه‌ات را هم تحویل می‌دهیم.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون رجوی برای سیا و اسرائیل یک مهره مرده است و حالا باید دید عربستان چه استفاده‌ای می‌تواند از فرقه‌اش بکند. واکنش مجاهدین خلق (منافقین) باز به همین ترتیب بیش از حد است و حتی گفته‌اند که تلقی شیخ این طور بوده که درست نیست. ظاهرا رجوی رو دست خورده است و اول فکر کرده‌اند که جای صدام را با ملک سلیمان پر کرده‌اند، اما حالا فهمیده‌اند که رودست خورده‌اند و نمی‌دانند چه واکنشی نشان بدهند. اشتباه را بلافاصله می‌شود با یک اطلاعیه تصحیح کرد، اما مسئله فراتر از این حرف‌هاست. واکنش فرقه رجوی از سر ترس است و تازه فهمیده‌اند که چه کلاهی سرشان رفته‌ و توی دست عربستان گیر افتاده‌اند. موساد و سیا رجوی را رها کرده‌اند و دست کسی داده‌اند که از حالا خبر مرگش را اعلام کرده است.

لازم به ذکر است ترکی بن فیصل وزیر سابق اطلاعات عربستان سعودی در گردهمائی مریم رجوی در بورژه پاریس دو بار در تجلیل از مسعود رجوی عنوان فقید را استفاده کرد و بعد از آن دیگر خبری نبود.

وی چند احتمال برای مرگ مسعود رجوی برشمرد و اظهار داشت: چند حالت وجود دارد. اول اینکه او اشتباه لفظی کرده باشد. دوم اینکه او از مرگ مسعود رجوی به عنوان رئیس اطلاعات سابق عربستان اطلاع داشته و گاف داده است. سوم اینکه مسعود رجوی مرده است و می‌خواهند به این طریق شرایط را برای اعلام مرگ او آماده کنند. چهارم اینکه یک شگرد تبلیغاتی برای مطرح کردن مسعود رجوی باشد که فراموش نشود چون الان به شدت مطرح شده است.

این عضو سابق گروهک تروریستی منافقین گفت: از آنجا که خود سازمان(گروهک تروریستی منافقین) در این خصوص سکوت کرده است حالت چهارم کاملا محتمل است. این گروهک همه را در ابهام باقی خواهد گذاشت تا همچنان مسعود رجوی مطرح باشد. واقعیت این است که مسعود رجوی عملا از صحنه حذف شده است و حضوری ندارد و این گروهک تروریستی به شدت نیازمند حضور او حتی به صورت یک اسم می باشد.
شایان ذکر است؛ ترکی الفیصل شاهزاده سعودی و رئیس سابق دستگاه اطلاعات عربستان روز شنبه در سخنرانی خود در اجتماع سالانه حامیان گروهک منافقین در پاریس، از مرگ «مسعود رجوی»، سرکرده این گروهک تروریستی خبر داد.

وی در جریان سخنرانی خود چندین بار از لفظ «فقید» و «درگذشته» برای اشاره به رجوی استفاده کرد. پیش از این نیز شایعاتی مبنی بر فرار سرکرده منافقین از عراق به عربستان، پس از حمله آمریکا به این کشور، منتشر شده بود.

فیصل همچنین خطاب به منافقین گفت: «ما با شما ایستاده‌ایم و از شما حمایت می‌کنیم.»

نکته جالب در تجمع روز گذشته منافقین این بود که ترکی الفیصل خطاب به مریم رجوی گفت: " شما خانم مریم رجوی و شوهرتان مرحوم مسعود رجوی" که مترجم واژه مرحوم را در ترجمه همزمان به فارسی برای تلویزیون این گروهک تروریستی حذف می‌کند.

تصور بر این است که این فرد(ترکی الفیصل) یا آنقدر نسبت به گروهک تروریستی منافقین بیگانه بوده که تصور می کرده مسعود رجوی که غایب است مرده. پس یا گاف داده یا عمدی در کار بوده که این سرکرده تروریست مطرح شود.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان