کد خبر: ۹۱۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۳ - ۲۱ تير ۱۳۹۵

در سایه بی‌توجهی مسئولین؛ ترویج بی‌حیایی با فروش لباس‌های اینترنتی

فروشندگان و تبلیغ کنندگان اینترنتی پوشاک در سایه بی توجهی مسئولین با انتشار تصاویر زنان نیمه عریان و بدحجاب اقدام به جذب مشتری و ترویج این ناهنجاری اجتماعی می کنند.
به گزارش شیرازه به نقل از عصر هامون، این روز ها بازار داغ فروش لباس های اینترنتی  در حالی داغ تر شده است که این گروه های طراحی و مد های اینترنتی در غفلت مسئولان فرهنگی در سایه کسب منافع مالی به ترویج فرهنگ بد حجابی در سطح جامعه پرداخته اند.
با این حال دشمن قوی تر از گذشته کمر همت بر تهاجم فرهنگی که یکی از بخش های مهم جنگ نرم است بسته است تا با این هجوم خاموش به سلطه فرهنگی جامعه ایرانی دست یابد.
علی ای حال گذری بر تاریخ کشور ایران نشان از پوشش زنان ایرانی از گذشته های دور دارد ؛ یکی از این پوشش ها که حتی صادرات آن نیز رونق دارد لباس محلی زنان بلوچ و سیستانی است که ریشه در فرهنگ و سنن دیرپای این منطقه دارد و همچنان نیز این لباس ها از پوشش های مردم این منطقه است.
با این وجود امروزه در بسیاری از شهرهای کشور ماراتن بی حجابی راه افتاده است و برخی دختران برای پیشی گرفتن از دختران اطراف خود هر کاری برای بی حجاب تر نشان دادن خود از سایرین انجام می دهند تا از ماراتن بی عفتی عقب نمانده و متهم به امل بودن نشوند.
 
مسئولین جدیت بیشتری در ترویج عفاف و حجاب در جامعه داشته باشند
آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه مسئولین باید در ترویج عفاف و حجاب جدیت بیشتری از خود بروز دهند،گفت: لباس هر فرد نماد فرهنگ آن ملت است که با آن افراد فرهنگ، هویت ملی و ارزش های خود را اعلام و از آن دفاع می کنند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه عفاف و حجاب شاخصه نظام اسلامی است، گفت: مسأله حجاب بسیار مهم است بگونه ای که در روایات داریم کسانی که با پوشش دیگران خود را می‌آرایند با دیگران محشور می‌شوند نه با دین و ملیت خود.
امام جمعه زاهدان افزود: لباس هر فرد نماد فرهنگ آن ملت است که با این لباس افراد فرهنگ، هویت ملی و ارزش های خود را اعلام و از آن دفاع می کنند از اینرو می طلبد تاهمه مردم و مسئولین جدیت بیشتری در ترویج عفاف و حجاب در جامعه داشته باشند.
وی با بیان اینکه رعایت حجاب و عفاف در استحکام نهاد خانواده نقش به‌سزایی دارد، ادامه داد: این امر باعث ایجاد آرامش روانی و دوری از التهابات درونی می‎شود.
وی تصریح کرد: در طول سال‌های قبل از پیروزی انقلاب زنان مومن و محجبه با اعتراض به کشف حجاب رضاخانی در استمرار حجاب و حفظ آن تلاش بسیاری از خود نشان دادند.
وی ادامه داد: در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز شهدا و رزمندگان دفاع مقدس از دامان همین مادران عفیف و پاکدامن رشد یافته‌اند.
آیت الله سلیمانی در پایان خاط نشان کرد: با توجه به تهاجم فرهنگی غرب علیه جوامع اسلامی، رعایت حیا و عفت عمومی چیزی بوده که به‌شدت موردنیاز و احتیاج همه جامعه و به‌ویژه بانوان و زنان جامعه امروزی ما است.

نظرات بینندگان