کد خبر: ۹۱۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۹ - ۲۲ تير ۱۳۹۵

شهرستان رستم از پیکر شهید گمنام میزبانی خواهد کرد

فرمانده سپاه نورآباد از تشییع پیکر شهید گمنام در 9 مرداد ماه در شهر مصیری نور اباد خبر داد.

به گزارش شیرازه  به نقل از نورآنلاین  نهم  مرداد ماه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام پیکر مطهر یک شهید گمنام در شهرستان رستم تشییع و در پارک جنگلی شهر مصیری تدفین می شود.

امید نصیبی فرمانده سپاه نورآباد ممسنی در گفتگو با خبرنگار نورآنلاین در این زمینه گفت:  طبق هماهنگی های صورت گرفته  با مسئولین حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس و ستاد کل کمیته مفقودین سپاه پاسداران  با تشییع پیکر پاک شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شهرستان رستم موافقت شده است.

وی ادامه داد: امیدواریم با این حرکت ، انتقال ارزش های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی به نسل جوان موثر واقع شود و در این راستا همت مسئولان محلی را می طلبد تا برنامه های ویژه ای در این زمینه برنامه ریزی و اجرا کنند.

امید نصیبی فرمانده سپاه نورآباد

فرمانده سپاه نورآباد افزود: با توجه به روحیه ولایت مداری مردم شهرستان های  ممسنی و رستم  امید می رود این حرکت معنوی با استقبال بی نظیر و با شکوه مردم، خانواده شهدا، ایثارگران ، جانبازان و ... همراه باشد.

وی در پایان با تقدیر و تشکر از ادارات و مسئولان مرتبط گفت: از همه کسانی که داری تفکری خلاق و علاقمند به فعالیت های فرهنگی و مذهبی هستند دعوت به عمل می آیند تا با برنامه ریزی مناسب ، مراسم بزرگی در شان شهدا برگزار گردد.



نظرات بینندگان