کد خبر: ۹۱۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۴ - ۲۲ تير ۱۳۹۵

عروسی در میان کودکان یتیم+ تصاویر

به جای عروس‌های مجلل و پر زرق وبرق که هزینه‌های گزافی هم دارند، می‌توان مراسم ساده‌تری برگزار کرد و بخشی از هزینه‌ها را در امور خیریه صرف کرد.
به گزارش شیرازه به نقل از مهر، مدتی قبل خانمی با موسسه خیریه طلیعه کرامت تهران تماس می‌گیرد و می‌گوید دلش می‌خواهد عروسی خودش را در موسسه به شکلی خیلی ساده و در کنار بچه‌های شبانه‌روزی برگزار کنند.

در ابتدا شاید چنین درواستی عجیب به نظر برسد، از همین رو مسئولان دلیل چنین کاری را جویا می‌شوند که این خانم می‌گوید علاوه بر اینکه به دنبال برگزاری یک عروسی ساده است، دلش می‌خواد قسمتی از هزینه‌ ازدواج خودش را صرف این بچه‌ها کند و به جای درگیری‌ها و حرف و حدیث‌های بعد از مراسم ازدواج، با حسی خوب زندگی مشترکی که می‌خواهد را شروع کند و لبخند و شادی و خوشحالی بچه‌های موسسه پشتوانه خوشبختی و دوام زندگی مشترک‌شان باشد.

مسئولان موسسه هم به امید اینکه این برنامه بتواند در شکل‌گیری یک حرکت فرهنگی و گسترش آن در سطح جامعه موثر باشد، با این درخواست موافقت می‌کنند و حالا امیدوار هستند به جای عروسی‌های پر زرق و برق و تجملاتی که هزینه‌های گزافی هم به دنبال دارد، مراسم‌های ساده‌تری برگزار شود و بقیه هزینه‌ها صرف امور خیریه بشود.

موسسه خیریه «طلیعه کرامت تهران» یکی از این موسسات خیریه است که محلی برای نگهداری شبانه‌روزی نوجوانان بی‌سرپرست و بدسرپرست در جنوب شهر تهران است، تمامی هزینه‌های نگهداری فرزندان تحت پوشش در این موسسه از خیرین و نیکوکاران تامین می‌کند و هیچ بودجه‌ای ندارد.

راه‌های ارتباطی با این موسسه هم با تلفن روابط عمومی: ۰۲۱۵۵۵۰۵۲۰۰ و شماره کارت بانکی جهت واریز کمک‌های نقدی ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۰۶۹۶۱ بانک ملت به نام موسسه خیریه طلیعه کرامت تهران به این شرح است.

نظرات بینندگان