کد خبر: ۹۱۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۱ - ۲۲ تير ۱۳۹۵

نهادهای نظارتی خواب نبوده اند؛ گزارش دادند، دولت گوش نکرد

رئیس مجلس گفت: سازمان بازرسی کل کشور درباره حقوق های نجومی چند گزارش به دولت داده بود، اما متاسفانه گوش نکرده بودند.
به گزارش شیرازه به نقل از مهر، مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز خانه ملت با ارائه تذکر آئین نامه ای و با اشاره به موضوع فیش های حقوقی نجومی، اظهارداشت: برخی نمایندگان گفته اند که رئیس جمهور باید به خاطر فیش های نجومی عذرخواهی کند؛ اگر بنا به عذرخواهی رئیس جمهور باشد، روسای مجلس و قوه قضائیه نیز باید عذرخواهی کنند، چون دیوان محاسبات و سازمان بازرسی کل کشور در این مدت خواب بوده اند.

وی افزود: آقایان رحیمی و سراج (روسای دیوان محاسبات و سازمان بازرسی کل کشور) باید بیایند در صحن مجلس و گزارش بدهند که طی این مدت چه کرده اند؟

پس از تذکر نماینده تهران، علی لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ به این نماینده گفت: دیوان محاسبات و بازرسی کل کشور خواب نبوده اند و طی این مدت گزارش هایی داده اند.

وی ادامه داد: اخیراً سازمان بازرسی کل کشور گزارشی داده و اعلام کرده است که چند گزارش و در چه تاریخ هایی به دولت داده اند اما متاسفانه گوش نکرده اند.

رئیس مجلس اظهارداشت: بر اساس گزارشی که داده اند، حدود ۴ میلیارد تومان از این مبالغ را پس گرفته اند اما سروصدا نکرده اند.

لاریجانی خاطرنشان کرد: اینکه آیا به طور کامل بازرسی صورت گرفته یا خیر؟ باید توضیح بیشتری داده شود اما به هر حال کار کرده اند.

نظرات بینندگان