کد خبر: ۹۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۸ - ۲۲ تير ۱۳۹۵
عضو هیات‌رئیسه خانه احزاب ایران:

آقای رئیس‌جمهور! جنگنده‌های «سوپراتاندارد‌» فرانسوی هم به فکر اشتغال جوانان ایران بودند؟

عضو هیات‌رئیسه خانه احزاب ایران گفت: اگر فرانسوی‌ها و در کل غربی‌ها دلشان برای جوانان ایران می‌سوخت که سوپر اتانداردهای خود را برای نابودی ملت ایران به جنگ عراق علیه ملت ایران نمی‌فرستادند.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس،حقای رئیس‌جمهور! جنگنده‌های «سوپراتاندارد‌» فرانسوی هم به فکر اشتغال جوانان ایران بودند؟جت‌الاسلام علی اکبر مرتضوی کیاسری عضو هیات‌رئیسه خانه احزاب ایران با اشاره به همایش گروهک تروریستی منافقین در پاریس اظهار داشت: برای ما این ادعای غرب که بنا دارد با تروریسم مبارزه کند به یک جوک خنده‌دار بدل شده است.

وی افزود: پاریس به بهانه مهد آزادی بودن اجازه برگزاری میتینگ به عناصر تروریستی می‌دهند که در فاصله دو ماه در ایران 300 نفر را شهید کردند. چگونه ممکن است یک کشور شعار مبارزه با تروریسم بدهد و بعد مجوز همایش تروریست‌های شناسنامه‌دار را در کشورش صادر کند.

دبیرکل مجمع جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی با بیان اینکه کفار و استکبار را نمی‌توان جدا از هم مورد بررسی قرار داد، گفت: باید طبق تاکید قرآن کفار را حلقه و سلسله در هم تنیده‌ دانست و امروز فرانسه یکی از حلقه‌های استکبار و کفار است.

حجت‌الاسلام مرتضوی کیاسری به رفتار فرانسه در جریان مذاکرات هسته‌ای ایران با 1+5 اشاره و خاطرنشان کرد: فرانسه در زمان مذاکرات حتی داغ‌تر از دیگر کشورها عمل کرد و یک الی دو بار مذاکرات را ترک کرد چرا که خود را یکی از حلقه‌های استکباری می‌دانست.

وی با اشاره به میتینگ گروهک تروریستی منافقین در پاریس گفت: آیا فرانسه اجازه می‌داد که مخالفان رژیم صهیونیستی که جمعی از مردم فلسطین و مردم اقصی‌نقاط جهان هستند در پاریس گردهم جمع شوند؟

عضو هیات‌رئیسه خانه احزاب ایران با اشاره به اظهارات روحانی مبنی بر اینکه رئیس‌جمهور فرانسه به فکر اشتغال برای جوانان ایران است، گفت: برای من فرقی ندارد که چه کسی این اظهارات را بیان کرده است اما این نگاه ساده‌انگاری است. بدون ریش هم به فکر ریش است. یک اجنبی دلش برای جوانان ایران می‌سوزد؟

حجت‌الاسلام مرتضوی کیاسری خاطرنشان کرد: اگر فرانسوی‌ها و در کل غربی‌ها دلشان برای جوانان ایران می‌سوخت که سوپر اتانداردهای خود را برای نابودی ملت ایران به جنگ عرق علیه ملت ایران نمی‌فرستادند.

نظرات بینندگان