کد خبر: ۹۱۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۵ - ۲۲ تير ۱۳۹۵
یک کارشناس مذهبی در مرودشت:

بعضی نماینده های فرهنگی کشور اقداماتی مخالف فرهنگ ما انجام می دهند

یک کارشناس مذهبی در مرودشت گفت: بعضی نماینده های فرهنگی و هنرمندان کشور اقداماتی می کنند که در فرهنگ و دین ما نیست، هشت سال مردانه جنگیدیم ولی الان دشمن در خانه های خودمان است.

به گزارش شیرازه سایت خبری مرودشت نا ، برای اولین بار در شهر سادات همایش روز عفاف و حجاب با موضوع زن نگین آفرینش به همت حوزه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) سیدان و شورای اسلامی شهر و با حضور پررنگ بانوان شهر سادات برگزار گردید.

در این همایش حجت السلام  علی زارع در جمع بانوان سیدان بیان داشت: بدحجابی زنان حربه ی شیطانی است، دشمن جنگ راه انداخت نتوانست کاری کند، مشکلات اقتصادی به وجود آورد نتوانست کاری کند و فهمید اگر می خواهد ایران را از بین ببرد، باید نسل خانم ها را فاسد کند و ترویج بد حجابی در بین زنان را آغاز کرد.

حجت الاسلام زارع در رابطه با عوامل بدحجابی اظهار داشت: عوامل بدحجابی ممکن است فردی یا اجتماعی باشد و یکی از عوامل فردی عبارت است از اینکه فرد جهالت دارد و اینکه دختران معنی حجاب ، محدوده ی حجاب ، کارکرد حجاب  و آثار بدحجابی را نمی دانند.

وی در خصوص عوامل اجتماعی بدحجابی بیان داشت: بعضی دولت ها در بحث حجاب خیانت میکنند و ما در جامعه بعضی مواقع امر به معروف و نهی از منکر را فراموش میکنیم، اگر می خواهیم دختر با حجاب داشته باشیم باید خوش اخلاق ترین فرد باشیم.

زارع ادامه داد: کار دشمن شناخت، برنامه ریزی و سرمایه گذاری است که منجر به فرهنگ سازی مطلوب دشمن می شود، از یک طرف دشمن هزینه می کند و از طرف دیگر ماهواره و واتساپ و دیگر شبکه های اجتماعی فعال هستند و ما در خوابیم و فقط دل خوش هستیم که برای فرزندان خود تبلت و گوشی خریده ایم.

وی اذعان داشت: بعضی نماینده های فرهنگی و هنرمندان کشور اقداماتی می کنند که در فرهنگ و دین ما نیست، هشت سال مردانه جنگیدیم ولی الان دشمن در خانه های خودمان است، اگر دخترت را مدام نصیحت کردی دیگر به حرفت گوش نخواهد داد.

وی اظهار داشت: بین زیبایی و جذابیت تفاوت است و زیبایی یعنی هرچیزی جای خود قرار گرفته باشد اما جذابیت یعنی ایجاد تغییر، به طور مثال اگر فلان گوشی موبایل در جامعه ما رنگ مشکی  داشته باشد و من رنگ آن را تغییر دهم جذابیت ایجاد کرده ام که همه ببینند پس جذابیت یعنی دست کاری در اصل یک موضوع.

وی عنوان کرد: اگر یک خانمی خودش را آرایش کرد حتی یک آرایش ساده و جوانی با نگاه کردن به گناه بیفتد چه کسی مقصر است؟ نگویید آن جوان نگاه نکند نه آن دختر جذابیت ایجاد کرده است و اگر منجر به گناه شود هر دو گناه کرده اند و مقصر هستند و کسی که باعث جذابیت شده است قطعا در زندگی آینده خود نتیجه اش را می بیند.



نظرات بینندگان