کد خبر: ۹۱۴۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۹ - ۲۳ تير ۱۳۹۵

مسجد بهترین محل برای حل معضلات است

مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) فارس گفت: اموری مانند دوست‌یابی،آموزش، مسیریابی اجتماعی، ترویج فرهنگ ورزش و... باید در درون مسجد انجام شود چراکه بهترین محل برای حل معضلات است.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس، حجت‌الاسلام‌ علیرضا حدائق دیروز در آیین افتتاح طرح حوری که در تالار بوستان آزادی این شهر برگزار شد، اظهار داشت: شهر شیراز تا به امروز علما و مسؤولان بسیاری به‌خود دیده است و حال که مسؤولیت به ما داده ‌شده است باید کاری انجام دهیم.

وی گفت: بارها گفته‌ام که حضور مردم در مساجد هنر خداست چرا‌که فطرت مردم الهی است و آنان در مساجد نزد ما علما امانت الهی هستند.

این مسؤول بیان داشت: روایت است از پیامبر اسلام (ص) که رفتن به مساجد پر از برکات مختلف است و به‌صورت غیرمستقیم اشاره‌ شده که معضلات جامعه در مسجد باید حل شود.

حدائق با اشاره به معضلات اجتماعی تصریح کرد: اموری مانند دوست‌یابی، ارائه دانش نو، آموزش، مسیریابی اجتماعی، ترویج فرهنگ ورزش و... باید در درون مسجد انجام شود چراکه بهترین محل برای حل این معضلات است.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) فارس بیان داشت: کشوری مانند بحرین ازلحاظ وسعت جغرافیایی و جمعیت بسیار به شهر شیراز نزدیک اما تعداد مساجد آن دو برابر است.

وی در پایان افزود: آمار تعداد مساجد نشانه کم‌کاری ما مسؤولان است که در این زمینه باید کوشش دوچندان شود.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان