کد خبر: ۹۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۷ - ۰۳ اسفند ۱۳۸۹

مصاحبه خاله قذافی با تلویزیون اسرائیل+عکس

خاله معمر قذافی در گفت وگو با شبکه تلویزیونی رژیم صهیونیستی گفت: مادر معمر، زنی یهودی بود که به همراه پسرش و یک مرد عرب، از دست شوهر اولش گریخت.

پایگاه خبری "المستقبل العربی" نوشت: شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی با "راشل سعادة" خاله یهودی قذافی که شباهت زیادی به او نیز دارد، مصاحبه کرد.
به گزارش وبلاگ درجستجوی حقیقت، متن این گفت وگو به این شرح است:
گوینده: سلام و خوشامد می گوییم به "راشل سعاده" و "جویتا برون"، خاله و پسرخاله رهبر لیبی، معمر القذافی. شما از چه وقتی می دانید که پدر و مادر قذافی یهودی بوده اند؟
راشل: در اسرائیل پدر و پدربزرگم به ما گفتند که روابط محکمی با خانواده قذافی دارند و مادر قذافی، خواهر مادربزرگ من است.
گوینده: آیا مادر قذافی مسلمان بود؟
راشل: نه هرگز مسلمان نشد، بلکه با یک شیخ عرب مسلمان فرار کرد.
گوینده ( مجدداً می پرسد): یعنی مادر قذافی هرگز به دین اسلام درنیامد؟
راشل: نه؛ مادر قذافی بر دین یهودی خود باقی بود و همراه یک شیخ عرب مسلمان، از دست شوهر اول خود فرار کرد.

راشل سعاده، خاله صهیونیست قذافی که در سرزمین های اشغالی زندگی می کند

گوینده: یعنی حتی بعد از فرار با همسر دوم خود که مسلمان بود، باز هم مسلمان نشد؟
جویتا برون (پسرخاله قذافی): خواهر مادربزرگم از همسر اول خود دارای فرزندی بود و پدر قذافی یک یهودی بود که با یک زن یهودی (مادر قذافی) ازدواج کرده بود و در نتیجه آنها صاحب پسری یهودی (معمر) شدند.
گوینده: یعنی همسر اول مادر قذافی (پدر اصلی قذافی) با وی رفتار خوبی نداشته و لذا مادر قذافی همراه با پسرش (معمر) با آن شیخ مسلمان یعنی "محمد بومنیار القذافی" فرار کرده است... (بدین معنا که معمر القذافی به دست "محمد بومنیار" تربیت شده اما فرزند او نیست).
جویتا برون: بله؛ همین طور است و لذا قذافی نه تنها یهودی تبار است بلکه طبق دیانت یهود، او یک یهودی است.
مادر قذافی، از یهودیان ساکن لیبی بوده و در نسب یهودی مادر وی تردیدی نیست ولی در خصوص پدر وی اختلافاتی وجود دارد و عده ای او را فرزند یک خلبان فرانسوی یهودی می دانند که "البار بریزوسی" نام دارد و در سال های 1915 میلادی تا 1943 میلادی به لیبی سفر کرده و در ارتش فرانسه خدمت می کرده است.
"جک تیلور" نویسنده کتاب "اوراق موساد"، قذافی را یک یهودی زاده می داند و به دلایلی استناد کرده است که برخی از آنها در ذیل آمده است:
گزارشی در سال 1970 میلادی در روزنامه ایتالیایی "اوجی" منتشر شده که در آن قید شده بود که قذافی از طرف مادر، یک یهودی است که در منطقه "سرت" لیبی می زیسته و دلایل مستند برای آن ذکر کرده بود.
همچنین در سال 1972 میلادی، نامه ای از سوی اسقف شهر میلان به زبان ایتالیایی به وزارت امور خارجه لیبی ارسال شده که توسط سفیر وقت، "خلیفه عبدالمجید المنتصر" به عربی ترجمه شده و در آن نامه از زبان این اسقف خطاب به قذافی آمده است: «تو را به آن خون یهودی و مسیحی که در رگ هایت جریان دارد تو را قسم می دهم و خطاب می کنم.»
مخالفان دولت لیبی معتقدند: قذافی روز هفتم آوریل هر سال را برای اجرای احکام اعدام محکومان سیاسی انتخاب می کند زیرا این روز منطبق با عید فطر تلمودی است.
قذافی همچنین علاقه زیادی به ملاقات با تاجر صلح یهودی "یعقوب نمرودی" دارد.
قذافی طرح تشکیل دولت واحد " اسراطین" را نیز برای حل مشکل فلسطین مطرح کرده و به اعتقاد قذافی هیچ دشمنی بین عرب و یهود وجود ندارد و یهودیان، پسر عموهای اعراب عدنانی هستند و از نسل ابراهیم علیه السلام می باشند و هنگامی که یهودیان قتل عام شدند این اعراب بودند که به آنها پناه دادند و میزبانی کردند و در کنار خود و در شهرهای شان آنها را جای دادند و لذا مانعی ندارد یک دولت واحد از یهودیان و اعراب فلسطینی تشکیل شود و نام آن را "اسراطین" بگذارند.

انتهای پیام/70

نظرات بینندگان