کد خبر: ۹۱۴۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۴ - ۲۴ تير ۱۳۹۵
مشکلاتی که در روزهای تعطیلات در بوانات به چشم میخورد؛

زیرساختهای گردشگری در بوانات نیاز مند رسیدگی مسئولان است

مشکلی که بیشتر در تعطیلات به چشم می خورد آماده نبودن زیر ساخت های گردشگری شهرستان بوانات است که می طلبد مسئولان و متولیان امر گردشگری زیر ساخت و بستر های لازم را برای حضو بیشتر گردشگران فراهم کنند.

به گزارش شیرازه به نقل از حرف رسا، با شروع فصل تابستان و آغار سفرهای تابستانی گردشگران داخلی، مناطق ییلاقی و کوهستانی را بیشتر برای سفرهای خود انتخاب می کنند و شهرستان بوانات نیز یکی از شهرستانهای شمالی استان فارس می باشد که در فاصله 200 کیلومتری مرکز استان و شهر شیراز با آب و هوای نیمه کوهستانی و تابستانهای خنک هدف گردشگران و مسافرین خارجی و داخلی است.

طی سه روز تعطیلات عید سعید فطر بالغ بر 4000 گردشگر داخلی از شهرستانهای استان فارس و استانهای همجوار وارد شهرستان بوانات شدند و از مناطق گردشگری؛ تفرجگاه محمد حنفیه، پارک کوهستانی بید بوز بانو، پارک شهر بوانات، تفرجگاه پیرکدویه، آبشار سبزه چیر و حرم امامزاده شاه میر حمزه ابن موسی کاظم(ع) در روستای بزم شهرستان بوانات دیدن کرده و در خنکای این تفرجگاهها قدری خستگی خود را از تن بدر کردند.

در این میان تفرجگاه محمد حنفیه در دامنه کوه زیبای ختابون(خاتون) و در فاصله 5 کیلومتری مرکز شهرستان قرار گرفته که بدلیل قرار گرفتن در مرکز شهرستان طی تعطیلات عید فطر پذیرای بیش از 3000 گردشگر و مسافر بود.

اما مشکلی بیشتر در این روزها به چشم می خورد آماده نبودن زیر ساخت های گردشگری شهرستان بوانات است که می طلبد مسئولان و متولیان امر گردشگری زیر ساخت و بستر های لازم را برای حضو بیشتر گردشگران فراهم کنند.

نبود پارکینگ مناسب برای خودورها و کمبود سرویس های بهداشتی از مهمترین مشکلات اماکن گردشگری شهرستان بوانات است که با هزینه های کمی می توان این مشکلات را برطرف کرد.






نظرات بینندگان