کد خبر: ۹۱۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۸ - ۲۴ تير ۱۳۹۵
امام جمعه آباده:

فرماندار نظارت دقیقی بر کادر فرمانداری و ادارت دیگر داشته باشد

امام جمعه آباده گفت: در روز محشر از مسئول در مورد مصرف بیت المال سوال می پرسند و در این امر مصرانه عمل می کنند ، درخواست بنده از فرماندار این است تا نظارت دقیقی بر کادر فرمانداری و ادارت دیگر داشته باشند.

به گزارش شیرازه به نقل از آباده نما ؛ جلسه شورای اداری شهرستان آباده با حضور مسئولان سازمان ها ، ادارات و نهاد های شهرستان در سالن همایش شبکه بهداشت  برگزار شد.

  هادی پژوهش معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس و سیدیحیی هاشمی مدیرکل سیاسی امنیتی استانداری  مهمانان  ویژه این مراسم بودند.

پس تلاوت قرآن مراسم با سخنان فرماندار شهرستان آغاز گردید.

 زارع فرماندار آباده  ضمن تبریک مناسبت های گذشته و پیش رو به مشکلات شهرستان پرداخت و گفت : ما در ادارات خود باید صرفه جویی کنیم که از طریق بخشنامه به این بخش ها ابلاغ می شود.

وی در مورد فعالیت در فضای مجازی گفت: که مسئولان دقت داشته باشند که به مسائل موجود در فضای مجازی دامن نزنند و بجای دفاع از دولت ،نطریه های خود را ارائه کنند.

فرماندار آباده با اشاره به مشکلات مردم در زمینه تسهیلات و مراجعه به فرمانداری اظهار داشت : با توجه به ابلاغ بخشنامه دولت ، هنوز برخی بانک ها نرخ سود تسهیلات خود را کاهش نداده اند.

وی با درخواست از معاون سیاسی امنیتی استانداری گفت: می خواهیم که با تسریع در انجام امور ،اتصال شهرستان آباده به آزاد راه صورت پذیرد و با توجه اینکه در سال های گذشته 5 بخش از این شهرستان جدا شده و تبدیل به شهرستان گردیده است و فاقد بخش دوم می باشد کار ها در جهت تسریع شود.

در ادامه حجت الاسلام  سید حسن خراسانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه آباده با اشاره به قیامت گفت: مسئولان در بعضی از ادارات حرف هایی را می زنند که او را مرتد می کند با ریا و تزویر نمی شود کارها را پیش برد.

حجت الاسلام  سید حسن خراسانی گفت:در روز محشر از مسئول در مورد مصرف بیت المال سوال می پرسند و در این امر مصرانه عمل می کنند ، درخواست بنده از فرماندار این است تا نظارت دقیقی بر کادر فرمانداری و ادارت دیگر داشته باشند.

فرمانده سپاه آباده به نقش گروه جهادی اشاره کرد و گفت : گروه جهادی بسیج دانشجویی که با هدف محرومیت زدایی فعالیت خود را از چند سال اخیر آغاز کرده است توانسته است نقش پر رنگی را در جهت  آباد سازی روستا های محروم ایفاء کند.

وی در پایان سخن خود از زحمات و کمک های مسئولان به ویژه مرحوم یعقوبی رئیس شورای دهستان خسرو شیرین تشکر کرد.

در ادامه  پژوهش  معاون سیاسی امنیتی استانداری بیان کرد: امروزه کسانی هستندکه با توجه به شرایط موجود جامعه می خواهند تشکیک در دل مردم ایجاد کنند و اگر خطای مدیریتی نیز ایجاد شود که در این شرایط جزء یأس و نا امیدی چیزی  ایجاد نمی کند.

وی افزود: برخورد ما با مسائل به صورت آرمانی نباشد و چون جامعه اسلامی هست هیچ گونه خطایی نباید وجود داشته باشد و اگر اتفاقی افتاد آن را به جای دین بنویسیم، در سیستم مدیریتی نباید خطایی وجود داشته باشد و اگر خطایی رخ داد این یک اتفاق تازه ای نیست.

 پژوهش با اشاره نحوه برخورد با مشکلات گفت: ما گاهی در مورد برخورد با عملکرد یک مدیر دچار افراط و تفریط  می شویم بعضی از مواقع جای نقد و تخریب عوض می شود که باعث می شود بجای بر خورد با فساد ، اعتماد به نظام کاهش  ، یأس و نا امیدی برای مردم به بار می آورد.

در پایان مراسم  مهدوی،رئیس شبکه بهداشت و درمان آباده از اقدامات صورت گرفته برای تأسیس بیمارستان جدید امام خمینی(ره) سخن گفت.


نظرات بینندگان