کد خبر: ۹۱۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۲ - ۲۶ تير ۱۳۹۵
نماینده شنای ایران در بازی‎های المپیک:

رکورد ایران در المپیک را جابه‎جا می‎کنم

نماینده شنای ایران در رشته ۲۰۰ متر قورباغه بازی‎های المپیک ۲۰۱۶ گفت: می‎دانم به مصاف چه حریفانی می‎روم و هدفم ارتقای رکورد ایران است.

به گزارش شیرازه به نقل از رکورد ایران در المپیک را جابه‎جا می‎کنمتسنیم، آریا نسیمی‌شاد در خصوص شرایط تمرینی خود، اظهار داشت: در مشهد طبق برنامه مربیان تیم ملی و  زیر نظر مشتاق و ولی‌زاده تمرینات خودم را پیگیری می‎کنم و اواسط هفته آینده برای حضور در تمرینات تیم ملی به تهران می‎آیم.

نماینده شنای ایران در رشته 200 متر قورباغه بازی‎های المپیک در خصوص چگونگی حضورش در این مسابقات، عنوان کرد: با سهمیه وایلد کارت یا همان سهمیه اهدایی فدراسیون جهانی در المپیک شرکت می‎کنم، البته این سهمیه شامل حال همه نمی‎شود و تنها کسانی که در مسابقات قهرمانی جهان حضور داشته‎اند و دارای امتیاز فدراسیون جهانی هستند، شامل این مسئله می‎شوند.

وی افزود: در ایران تنها من و جمال چاوشی‎فر در مسابقات قهرمانی جهان شرکت کردیم و این شانس نصیب ما ‎می‎شد که مجوز حضور در المپیک شرکت کنیم، البته برای اهدای این وایلد کارت به شرایط سنی، امتیاز فدراسیون جهانی و وضعیت موجود آن ورزشکار نگاه می‎کنند. امیدوارم در بازی‎های المپیک بتوانم رکورد ایران را که در اختیار خودم قرار دارد، جابه‎جا کنم.

نسیمی‎شاد گفت: به خوبی می‎دانم که چه شناگرانی با چه رکوردهایی در بازی‎ها شرکت می‎کنند و راهیابی به مراحل بالاتر کار دشواری است.

وی در خصوص اینکه جوان‎ترین عضو کاروان ایران در المپیک ریو است، افزود: حسی خوبی از این بابت دارد. این یعنی من جوان‎ هستم و می‎توانم المپیک‎های دیگری را تجربه کرده و آینده درخشانی داشته باشم.

نماینده شنای ایران در بازی‎های المپیک خاطرنشان کرد: قطعا از تجربیات افرادی که پیش‎تر در بازی‎های المپیک حضور پیدا‎ کرده‎اند، استفاده و از آنها مشورت می‎گیرم.

وی افزود: از مسئولان ورزش کشور توقع داریم نگاه ویژه‎ای به شنا داشته باشند. این رشته مدال‎های زیادی در المپیک و بازی‎های آسیایی دارند. توقع داریم امکانات بیشتری در اختیار ما باشد. واقعا فدراسیون تمام تلاش خودش را کرده است اما بودجه‎های محدود این فدراسیون برای 3 رشته المپیکی است
نظرات بینندگان