کد خبر: ۹۱۶۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۵ - ۲۶ تير ۱۳۹۵

آیت‌الله ایمانی در پاسخ به درخواست استاندار؛ دست از نقد بر نمی‌داریم

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: وقتی مدیران به‌صورت عادی وظیفه خود را انجام نمی‌دهند و تنها راه‌چاره اعلام موضع به‌صورت عمومی است، دست از انتقاد برنمی‌داریم.

به گزارش شیرازه، آیت‌الله اسدالله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان فارس، شامگاه امشب در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان فارس گفت: استفاده از ابزارهای ارتباطی روز و ظرفیت رسانه‌ای و فرهنگی هنری موجود برای گفتمان‌سازی اقتصادی مقاومتی یک ضرورت محسوب می‌شود.

وی در ادامه افزود: گفتمان‌سازی به معنای ترویج و تبدیل نیاز و اولویت‌های جامعه به مطالبه همگانی است و از این نظر کارگروه‌های ستاد اقتصاد مقاومتی باید فعال عمل کنند.

امام جمعه شیراز با تأکید بر لزوم مشارکت مردم در بحث اقتصاد مقاومتی، تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی بدون مشارکت بخش غیردولتی معنا دارد و لازم است که در بخش دولتی کار، تمام دستگاه‌ها با جدیت کار را دنبال کنند.

وی با اشاره به این که رسانه‌ها در تبیین و گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی نقش مهمی دارند، خواستار استفاده بهتر از ظرفیت فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در این راستا شد.

آيت‌الله ایمانی با اشاره به درخواست استاندار فارس مبنی بر پرهیز ائمه جمعه از انتقاد در خطبه‌های نماز جمعه و توجه به امنیت اقتصادی تأکید کرد: وقتی مدیران به‌صورت عادی وظیفه خود را انجام نمی‌دهند و تنها راه‌چاره اعلام موضع به‌صورت عمومی است، دست از انتقاد برنمی‌داریم.

چشم به دست دولت دوختن با اقتصاد مقاومتی سنخیت ندارد

شایان ذکر است، در بخشی از این جلسه، محمد علی افشانی، استاندار فارس گفت: اگر نگاه‌ها تنها به دولت باشد،‌ کارها معطل خواهد ماند و اقتصاد مقاومتی نیز به گونه واقعی محقق نمی‌شود.

وی با اشاره به‌ضرورت توجه به گفتمان‌سازی در اقتصاد مقاومتی افزود: تحقق اقتصاد مقاومتی الزاماتی دارد و اگر به این موارد توجه نشود جلسات و سخنرانی در این زمینه راه به‌جایی خواهد برد.

افشانی ادامه داد: در یکی از بندهای 24 گانه اقتصاد مقاومتی بر تشویق سرمایه‌گذاری خارجی تأکید شده اما در شرایط فعلی بیشتر باید سرمایه‌گذاری داخلی را مدنظر قرار دهیم.

وی اضافه کرد: توجه به ارزش کار سرمایه‌گذاران و حمایت از سرمایه‌گذاری یکی از مسائلی است که باید به گفتمانی عمومی بدل شود و همگان ضرورت آن را درک کنند.

افشانی با اشاره به لزوم ایجاد زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری و پیشگیری از ناامنی در جامعه تأکید کرد و افزود: از نماینده ولی فقیه و ائمه جمعه تقاضا داریم در خطبه‌های نماز جمعه به این نکته توجه کنند.

وی ادامه داد: مدیران استان و به‌ویژه مدیران بانک‌ها افراد زحمت‌کشی هستند و نباید با انتقاد زمینه دلسردی آنان را از کار فراهم کرد.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ارش
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۵
0
احسنت باز یکی پیداشدحرف دل ما مردم روزد حرف دل ارباب رجوع روزدبعضی ازمسئولان واقعابرخوردکه چی بگم وظیفه خودشونم درست انجام نمیدن هیچ،،،سرساعات کاری،،،هم بایدبگردی تواین دفترواون دفترتاپیداشون کنی مثلابراانجام کارت ازشون امضابگیری حالایابدلیل تعارض نقش یادلزدگی ازنقش یاهردلیل ناموجه دیگه که کارارباب رجوع روانجام نمیدهندیاحداقل باتاخیربسیارانجام میدهند،خداخیربدهد ایت الله،،،ایمانی روکه بالاخره مسئولان ،،،،راانتقادمیکند،،،