کد خبر: ۹۱۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۷ - ۲۷ تير ۱۳۹۵

هافبک فرانسوی به تیم فوتبال چلسی پیوست

هافبک فرانسوی جدید تیم فوتبال چلسی پس از امضای قرارداد پنج ساله‌ای با این تیم اعتراف کرد که حضور کونته روی نیمکت آبی‌پوشان لندن یکی از دلایل رفتنش به استمفوردبریج بوده است.

به گزارش شیرازه به نقل از  تسنیم، گمانه‌کانته: پیشنهاد کار با کونته آنقدر خوب بود که نتوانم آن را رد کنمزنی‌های رسانه‌های انگلیسی درباره آینده انگولو کانته، هافبک فرانسوی فصل گذشته لسترسیتی و پیوستن او به تیم فوتبال چلسی درست از آب درآمد و این بازیکن ملی‌پوش با قراردادی پنج ساله به ارزش 30 میلیون پوند راهی استمفوربریج شد. کانته 25 ساله دومین خرید تابستانی آنتونیو کونته در تابستان امسال، پس از میچی باتشوای مهاجم بلژیکی فصل گذشته تیم مارسی است. او که تنها یک سال پیش از تیم کان فرانسه به لسترسیتی پیوسته بود، با عملکرد درخشانش در این تیم در قهرمانی معجزه‌آسای روباه‌ها در لیگ برتر نقشی پررنگ داشت.

کانته که در یورو 2016 نیز عملکرد خوبی در تیم تحت‌ِهدایت دیدیه دشان داشت و به‌همراه این تیم تا فینال رفت، پس از عقد قراردادش با چلسی به سایت این باشگاه گفت: خوشحالم که با یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های اروپا قرارداد بسته‌ام. این اتفاق برای من تحقق یک رؤیاست. فرصت کار کردن با آنتونیو کونته که یک مربی فوق‌العاده است و نیز بازی در کنار تعدادی از بهترین بازیکنان دنیا، آنقدر خوب بود که نتوانم آن را رد کنم. اولین فصل حضور من در فوتبال انگلیس بسیار خاص بود و حالا امیدوارم که دومین فصلم حتی از آن هم بهتر شود. بی‌صبرانه منتظر ملاقات با هم‌تیمی‌هایم و کمک به چلسی برای کسب موفقیت‌های بعدی هستم.

هافبک جدید چلسی که مشتریان دیگری مانند یوونتوس، آرسنال و شانگهای اس‌ای‌پی‌جی چین داشت، پس از آن به چلسی پیوست که گزینه اول کونته، رجا ناینگولان نسبت به ترک رم بی‌میلی نشان داد.

کانته در اولین فصل حضورش در لیگ برتر یک پدیده بود که دلیلش بازی‌های جنگنده و پرانرژی او برای لسترسیتی در میانه میدان بود، چیزی که سبب شد نام این هافبک فرانسوی در فهرست شش نفره کاندیداهای کسب جایزه برترین بازیکن فصل لیگ برتر انگلیس (PFA) قرار بگیرد، جایزه‌ای که در نهایت به هم‌تیمی او، ریاض محرز تعلق گرفت.

نظرات بینندگان