کد خبر: ۹۱۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۹ - ۲۸ تير ۱۳۹۵
سرمربی پیشین تیم فوتبال فجر شهید سپاسی:

قهرمانی گذرا و پهلوانی ماندگار است

سرمربی پیشین تیم فوتبال فجر شهید سپاسی گفت: مهم‌تر از قهرمانی رسول ده‌بزرگی، روحیه پهلوانی او بود چراکه قهرمانی گذرا و پهلوانی ماندگار است.

به گزارش شیرازه، غلامحسین پیروانی صبح امروز در حاشیه مراسم تشییع جنازه رسول ده‌بزرگی پیشکسوت کشتی شیراز و قهرمان پیشین کشتی کشور اظهار داشت: این قهرمان از کشتی‌گیران بنام کشورمان بود اما مهم‌تر از قهرمانی او روحیه پهلوانی بود چراکه قهرمانی گذرا و پهلوانی ماندگار است.

وی تصریح کرد: جمعیت حاضر به خاطر روحیه پهلوانی مرحوم ده‌بزرگی آمده‌اند و خوب است تا زنده‌ایم قدر یکدیگر را بدانیم.

پیشکسوت کشتی استان فارس نیز در حاشیه این مراسم گفت: ده‌بزرگی فردی محجوب، دوست‌داشتنی و قابل احترام بود و بسیار زود از میان ما رفت و غم بزرگی برای جامعه کشتی باقی‌ مانده است.

ساسان خوبیاری خاطرنشان کرد: پیشکسوتان نیاز به توجه و سازمان‌دهی دارند و می‌توان با کمی برنامه‌ریزی از تجربه‌های آن‌ها استفاده کرد و این باعث می‌شود که فراموش نشوند.

کشتی‌گیر جوان کشورمان نیز بیان کرد: امروز جامعه کشتی و تمام مسؤولان داغ‌دار هستند و به‌واسطه اخلاق و کردار خوب مرحوم ده‌بزرگی، امروز فقدان وی دوچندان حس می‌شود.

محمدمهدی کوثری در پایان بیان داشت: امروز شخصی را از دست دادیم که الگوی کشتی‌گیران نوجوان و جوان بود و از جامعه کشتی و مسؤولان تشکر می‌کنم که با حضور خود نگذاشتند، این پیشکسوت کشتی غریبانه به خاک سپرده شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس
نظرات بینندگان