کد خبر: ۹۱۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۹ - ۲۸ تير ۱۳۹۵

افتخار آفرینی هنرمند شیرازی در نمایشگاه بین المللی صنایع دستی تهران

یک هنرمند شیرازی موفق به کسب یکی از عناوین برتر بیست‌وششمین نمایشگاه ملی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع‌دستی کشور شد.

به گزارش شیرازه، معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی فارس اظهار داشت: در پی برگزاری بیست‌وششمین نمایشگاه ملی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع‌دستی کشور که از پنجم تا دهم خردادماه سال جاری در مصلای امام خمینی (ره) تهران صورت گرفت، هنرمند شیرازی موفق به کسب عنوان برتر در فروش محصولات خود شد.

زهرا الحمدی افزود: در این نمایشگاه 16 تن از هنرمندان زیر پوشش حوزه معاونت صنایع‌دستی فارس با حمایت اتحادیه تعاونی‌های صنایع‌دستی این استان در قالب 15 غرفه در رشته‌های خاتم، کاشی هفت‌رنگ، دستبافته‌های داری، زیورآلات سنتی، هم‌جوشی شیشه، عروسک با لباس محلی، منبت، نگارگری و ... هنر خود را به‌صورت تولید زنده (workshop) و فروش محصول در معرض نمایش قرار دادند و توانستند بیش از یک میلیارد ریال درآمد کسب کنند.

وی اضافه کرد: استاد رسول داناپور هنرمند پیشکسوت خاتم شیراز در پی حضور در این نمایشگاه توانست عنوان غرفه برتر در فروش محصولات چوبی را از آن خود کند که قرار است سه‌شنبه 29 تیرماه در مراسمی که به منظور تجلیل از برترین‌های بیست‌وششمین نمایشگاه ملی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع‌دستی کشور در سالن اجتماعات سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور برگزار شود و از وی تقدیر شود.

انتهای پیام/


منبع: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری فارس

نظرات بینندگان