کد خبر: ۹۱۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۱ - ۲۸ تير ۱۳۹۵

قدردانی امیرسرتیپ پوردستان از تولیت آستان مقدس شاهچراغ

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از همکاری تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) در برگزاری مراسم یادبود سربازان جان باخته ارتش در این آستان مقدس قدردانی کرد

به گزارش شیرازه، نماینده فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در دفتر تولیت این آستان مقدس با اهدای لوح قدردانی امیرسرتیپ ستاد پوردستان از اِعمال مدیریت شایسته و همکاری آیت الله سیدعلی اصغر دستغیب جهت در اختیار گذاشتن فضای آستان مقدس شاهچراغ(ع) و همچنین حضور معنوی در مراسم یادبود جانباختگان سانحه اخیر سربازان قدردانی کرد.

در این دیدار تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) با قدردانی از فرمانده نیروی زمینی ارتش و نماینده ایشان اظهار داشت: برای همه عزیزانی که در ارتش خدمت می کنند خصوصا فرماندهی محترم نیروی زمینی که از چهره های بسیار آشنا و خدوم و مورد وثوق بوده و قبلا در شهر مقدس  شیراز نیز شرف حضور داشته اند آرزوی موفقیت داریم.

آیت الله سیدعلی اصغر دستغیب با بیان اینکه سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز تاکنون خدمات ارزشمندی داشته و امیدواریم در آینده نیز بهتر، ادامه راه دهند خاطرنشان کرد: ما هم  از خداوند توفیق می خواهیم در کنار این مجموعه ها بتوانیم وظایف و کارهایی را در خور عزیزانی که جانشان را در راه اهداف متعالی تقدیم می کنند و تقدیم کرداند انجام دهیم و امیدواریم خداوند متعال نیز قبول کند.

وی با بیان اینکه حادثه واژگونی اتوبوس سربازان ارتش در این استان حادثه بسیار تاسف باری بود افزود: تا حدی این حادثه تلخ بود که مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) هم تسلیت گفتند و تاکید فرمودند: (جان عزیز، جوانان ما نباید در معرض چنین خطراتی قرار بگیرد) وان شالله که در این کار مسئولان، قضایا را ریشه یابی کرده تا از تکرار آن جلوگیری شود.

قائم مقام جامعه روحانیت شیراز با اشاره به اینکه آن عزیزانی که در این سانحه جان باختند، به طور قطع خداوند به آنان اجر عظیم می دهد تصریح کرد: ان شالله خانواده های عزیز و بزرگوار آنان هم از جانب خداوند از صبر جمیل و اجر جزیل برخوردار خواهند شد.

آیت الله سیدعلی اصغر دستغیب بیان کرد: پس از سانحه دلخراش اتوبوس سربازان ارتش، واقعا حرکت جمعی خوبی صورت گرفت و با هوشیاری و توجهی که از جوانب مختلف از جمله مسئولان بزرگوار ارتش جمهوری اسلامی و خانواده های این عزیزان صورت گرفت به کسانی که منتظر برخی فرصت ها هستند  تا از هر موضوعی بتوانند به خیال خام خود لطمه ای به کشور وارد کنند اجازه داده نشد و به حمدلله توطئه ها خنثی شد.

حجت الاسلام و المسلمین احمد کشتکار که به عنوان نماینده فرمانده نیروی زمینی ارتش در این نشست حضور داشت، گفت: همکاری و مساعدت بزرگان شهر از جمله حضرت آیت الله سیدعلی اصغر دستغیب باعث شد برنامه خوبی در گرامیداشت یاد و خاطره سربازان جان باخته ارتش  اجرا شده و داغ خانواده های داغدار را سبک کرد.

وی افزود: همچنین برگزاری این مراسم معنوی در آستان مقدس شاهچراغ(ع) برای خانواده های داغدیده آرامش بود و بلکه  آب بر روی آتشی بود که برخی افراد آن را شعله ور می ساختند.

نظرات بینندگان