کد خبر: ۹۱۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۶ - ۲۹ تير ۱۳۹۵

کشف 264 کیلوگرم تریاک در فارس

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس اعلام کرد: 264 کیلو و 400 گرم تریاک در شش عملیات جداگانه طی 24 ساعت در این استان کشف شد.
 به گزارش شیرازه، سرهنگ محمدجعفر تولایی رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس گفت: ماموران انتظامی شهرستان ممسنی هنگام کنترل خودروهای عبوری در اطراف آن شهرستان از تریلر حامل بار لوله که از شیراز عازم نورآباد ممسنی بود ۹۵ کیلوگرم تریاک که در کابین خودرو جاسازی شده بود کشف و در این رابطه دو نفر را دستگیر کردند.
وی ادامه داد: در لارستان نیز ماموران انتظامی آن شهرستان پس از شناسایی یک دستگاه خودرو سواری پیکان حامل موادمخدر، آن خودرو را در اطراف آن شهرستان متوقف و در بازرسی از آن ۷۷ کیلوگرم تریاک کشف و راننده خودرو را دستگیر کردند.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس اظهار کرد: درعملیات دیگری ماموران انتظامی شهرستان نی ریز هنگام کنترل خودروهای عبوری از یک دستگاه خودرو زانتیا که در پوشش مسافرت خانوادگی اقدام به حمل موادمخدر می کردند ۵۹ کیلوگرم تریاک که در خودرو جاسازی شده بود کشف کردند و راننده خودرو به همراه همسرش دستگیر شدند.
تولایی اضافه کرد: این ماموران در عملیات دیگری هنگام کنترل خودروهای عبوری در ایست و بازرسی قطروئیه داراب به یک دستگاه خودرو نیسان که از کهنوج کرمان عازم کرمانشاه بوده شک کردند و پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن نزدیک به پنج کیلوگرم تریاک کشف و در این رابطه راننده و سرنشین خودرو را دستگیر کردند.
وی ادامه داد: 18 کیلو و 900 گرم تریاک درشهرستان فسا از یک دستگاه خودرو پژو 405 کشف شد وماموران در این رابطه دو نفررا دستگیرکردند.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس گفت: ماموران انتظامی شهرستان سپیدان نیز با برپایی تور ایست و بازرسی در محور سپیدان به سمت یاسوج، به دو دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و پیکان سفید شک کردند و در بررسی مشخص شد خودرو پژو حامل 9 کیلو و 500 گرم تریاک و 900 عدد قرص روانگردان است که خودرو پیکان آن را اسکورت می کرد که در این رابطه چهارسرنشین خودروها دستگیر شدند.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان