کد خبر: ۹۱۹۳۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۵ - ۲۹ تير ۱۳۹۵
شیرازه منتشر می‌کند؛

رقم‌های نجومی در فیش یک مدیر دانشگاه آزاد/واکنش نامناسب دستگاه‌های نظارتی استان

تصویر فیش حقوقی یک مدیر دانشگاه آزاد، جهت اطلاع دستگاه‌های نظارتی منتشر می‌شود، دستگاه‌های محترم قضایی بیت‌المال و بازرسی با بررسی فیش‌های مدیران استان فارس نسبت به دریافت‌های نامشروع واکنش نشان داده و با بازگرداندن اموال غیر‌قانونی به بیت‌المال و عزل مدیران متخلف اعتماد کمرنگ شده را به مردم بازگردانند.

ماجرای برداشت‌های غیرشرعی در حالی از سوی برخی افراد و جریانات با تعمد به فراموشی سپرده می‌شود که هنوز ابهامات فراوانی در اذهان عمومی وجود دارد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنان صریح و قاطع خود در خطبه‌های عید فطر با اشاره به موضوع برداشت‌های غیرشرعی تأکید کردند موضوع برداشت‌های غیرشرعی نباید در هیاهوها و سر و صداها فراموش شود و همه کارگزاران در قوای سه‌گانه باید به‌طور جدی موضوع را پیگیری کنند.

یکی دیگر از نکاتی که ایشان بر روی آن تأکید کردند این بود که دریافت‌های نامشروع باید برگردانده شود و سوء استفاده کنندگان عزل و مجازات شوند.

همچنین، تأکید کردند بسیار مهم است که مسئولان با شفاف سازی و حتی معرفی مجرمان اجازه ندهند تا این مسئله به مستمسکی علیه نظام قرار گیرد و به همین دلیل است که می‌فرمایند: «مسئله عزل، برکناری و برگرداندن آنچه که از بیت‌المال به‌صورت نامشروع خارج شده در دستور کار قرار دهیم چرا که اگر این مسئله پیگیری نشود اعتماد مردم به‌نظام کاسته می‌شود که فاجعه‌ای جدی است و باید با اقدام جدی اعتماد مردم را جلب کرد».

به دنبال مطالبه به‌حق ایشان از دولت‌مردان برای بازگرداندن اعتماد مردم به‌نظام پایگاه تحلیلی خبری شیرازه حاضر شد به‌عنوان یک رسانه انقلابی فیش‌های حقوقی مدیران را منتشر کند، تا بخشی از اعتماد مردم بازگردد.

اما تا کنون هیچ‌کدام از مدیران و مسئولان استان فارس به دعوت شیرازه جواب مثبت نداده و فیش حقوقی خود را در اختیار این رسانه انقلابی قرار نداده‌اند، و حتی مسئولان محترم قضایی و سازمان بازرسی نیز تا کنون هیچ‌گونه واکنش مناسبی نشان نداده و گویا در استان فارس هیچ یک از مدیران و مسئولان فیش‌های نجومی و برداشت غیرشرعی از بیت‌المال ندارند این در حالی است که شفاف‌سازی عملکرد مدیران در همه جای دنیا یک عمل مرسوم است.

سکوت مدیران و مسئولان در برابر خواسته و مطالبه به‌حق رهبر انقلاب و ضرورت شفاف‌سازی عملکرد مدیران ما را بر آن داشت تا در اجرای اوامر ایشان مبنی بر فراموش نشدن مسئله برداشت‌های غیرشرعی از بیت‌المال و معرفی برخی افراد متخلف راه را برای شناسایی و برخورد با آنان هموار کنیم.

از این‌رو تصویر فیش حقوقی یک مدیر دانشگاه آزاد، صرفاً جهت اطلاع دستگاه‌های نظارتی منتشر می‌شود، انتظار است دستگاه‌های محترم قضایی و بازرسی با بررسی فیش‌های مدیران استان فارس نسبت به دریافت‌های نامشروع واکنش نشان داده و با بازگرداندن اموال غیر‌قانونی به بیت‌المال و عزل مدیران متخلف اعتماد کمرنگ شده را به مردم بازگردانند.

رقم‌های نجومی در فیش یک مدیر دانشگاه آزاد/واکنش نامناسب دستگاه‌های نظارتی استان

رقم‌های نجومی در فیش یک مدیر دانشگاه آزاد/واکنش نامناسب دستگاه‌های نظارتی استان
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۵
0
درامد شهرداری های شیراز را بررس کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۵
0
قطعا اگر بررسی های دقیق در مورد این شخص صورت پذیرد مسائل بیشتری از بخور بخورها مشخص می شود.
عبدالله خیرخواه
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۵
0
فیش اسفند 1393 قابل توجه است