کد خبر: ۹۲۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۰ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
انتقاد امام جمعه کوار از وضعیت تلفن ثابت این شهرستان:

باید برای رفع مشکل تلفن ثابت کوار چاره ای اندیشید

امام جمعه کوار گفت: سالهاست تلفن های ثابت در شهرستان کوار از طریق مخابرات هیچگونه توسعه ای پیدا نکرده و هیچ زیرساخت جدید ایجاد نشده است باید برای رفع این مشکل چاره ای اندیشید.

به گزارش شیرازه  حجت الاسلام مهدی آقایی امام جمعه شهرستان کوار در خصوص وضعیت اداره نظام وظیفه شهرستان کوار گفت: بنابر یک دستورالعمل کلی در سراسر کشور بنا هست اداره نظام وظیفه نیروی انتظامی از سطح شهرستان ها منفک و به فرماندهی انتظامی استان و شهرستان های بزرگ الحاق شود منتهی از آن جا که خوشحالی مردم کوار از استقرار منطقه انتظامی شهرستان کوار طولی نینجامیده است، این توقع ما و عموم مردم هست که حتی المقدور نسبت به شهرستان کوار این نگاه باقی بماند و رتق و فتق امور مردم در حوزه نظام وظیفه در همین شهرستان پیگیری و انجام شود.

امام جمعه کوار همچنین با انتقاد از وضعیت تلفن ثابت در شهرستان کوار گفت: سالهاست تلفن های ثابت در شهرستان کوار  از طریق مخابرات هیچگونه توسعه ای پیدا نکرده و هیچ زیرساخت جدید ایجاد نشده است. 

وی در ادامه گفت: در بسیاری از نقاط شهر هیچ ظرفیت خالی برای واگذاری تلفن ثابت وجود ندارد و در روستاها هم به همین منوال. اگر چه تلاش هایی از طریق سیستم های جایگزین مثل GSM  و  همان تلفن های بیسیم روستایی شده  است اما با توجه به اینکه این سیستم ها هم تمام توانمندیهای تلفن ثابت را ندارد نباید از آن مهم غافل شد  و از توسعه زیرساخت شبکه های تلفن ثابت غفلت کرد و ما این خواهش را از مسئولین شرکت مخابرات استان داریم که نسبت به رفع این مشکل چاره ای بیاندیشند.

منبع: بهار کوار
نظرات بینندگان