کد خبر: ۹۲۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۲ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۵

مرگ 57 شهروندشيرازي بر اثر تصادف طي 3 ماه

رئيس پليس راهور استان فارس گفت: طي سه ماه اول امسال، 58 شهروند در شيراز براثر حادثه رانندگي جان باخته‌اند.

به گزارش شیرازه، سرهنگ مصطفي عباسي ظهر شنبه 2 مرداد در مراسم توديع و معارفه معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري شيراز، گفت: آمار 58 فوتي ناشي از حوادث رانندگي در شيراز بدون احتساب تعداد فوتي‌هاي محدوده كمربندي اين شهر است.

وي با يادآوري اينكه تعداد فوتي‌هاي كمربندي شيراز حدودا 20 نفر طي سه‌ماه ابتداي سال 95 بوده است، گفت: 60 درصد از حوادث رانندگي درون‌شهري در استان فارس مربوط به كلان‌شهر شيراز است.

رئيس پليس راهور استان فارس اضافه كرد: طبق گزارش سازمان بهزيستي استان، 100 هزار معلول ناشي از تصادفات در فارس وجود دارد.

عباسي عنوان كرد: اگر بتوانيم با اقدامات مناسب از كشته يا معلول شدن حتي يك نفر نيز جلوگيري كنيم، كار بزرگي انجام شده است.

به گزارش ايسنا، معاون سابق حمل و نقل و ترافيك شهرداري شيراز نيز گفت: متاسفانه با اينكه حوزه حمل و نقل حوزه بسيار مهمي است ولي در شهرداري هر حوزه اي كه درآمد بهتري داشته باشد جايگاهش نيز بهتر است.

علي زحمتكش افزود: افرادي در شهردارري شيراز هستند كه در تهران به عنوان كارشناس كشوري خدمت مي‌كرده‌اند اما در شيراز به‌عنوان كارشناس جزء هم از آنان استفاده نمي‌شود.

زحمتكش گفت: شيراز در حوزه كنترل حمل و نقل پيشرفته‌ترين شهر كشور و اولين شهري است كه كنترل ناوگان عمومي و خصوصي كاملا در ارتباط با ناجا است.

به گزارش ايسنا، در اين مراسم ضمن قدرداني از خدمات علي زحمت‌كش، ناصر شمس به‌‌عنوان معاون جديد حمل و نقل و ترافيك شهرداري شيراز منصوب شد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: تصادفات ، پلیس راهور
نظرات بینندگان