کد خبر: ۹۲۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۴ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۵

مدیر کل بنیاد شهید فارس با خانواده معظم شهدای شهرستان بوانات دیدار کرد

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در برنامه سفر خود به شهرستان بوانات با جمعی از خانواده های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران در سالن همایش های شبکه بهداشت و درمان این شهرستان دیدار کرد.

به گزارش شیرازه رجبعلی راهی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در برنامه سفر خود به شهرستان بوانات با جمعی از خانواده های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران در سالن همایش های شبکه بهداشت و درمان این شهرستان دیدار کرد.

راهی در این همایش ضمن تشکر از مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران بوانات و خیر مقدم به خانواده های شاهد و ایثارگر و جانباز حاضر در جلسه، شهدا را الگوهای بی بدیل برای جوانان و مسئولان دانست و اظهار داشت: هر چقدر به خانواده ها و بازماندگان شهدا خدمت کنیم باز هم نمی توان گوشه ای از ایثار و از خود گذشتگی این عزیزان را جبران کرد.

وی افزود: خدمات رسانی به خانواده شهدا و جانبازان عزیز و ایثارگران گرانقدر کاری است بسیار با ارزش و من از این حیث بر خود می بالم چرا که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند: زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست" هر چند نتوانسته ایم آنچنان که باید خدمتگزار خوبی برای این عزیزان باشیم.

راهی همچنین به بحث مشکلات بیمه ای فرزندان و همسران شهدا نیز اشاره کرد و تصریح کرد: در این خصوص با بیمه گذار تمهیداتی اندیشیده شده که ان شاء الله مشکل بیمه عزیزان نیز برطرف شود.


منبع:  حرف رسا،

نظرات بینندگان