کد خبر: ۹۲۳۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۴ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۵
فرماندار سپیدان:

امکانات اقامتی سپیدان برای گردشگران کافی نیست

فرماندار سپیدان گفت: امکانات اقامتی در این شهرستان کافی نیست، جمعیت گردشگران گاه تا چهار برابر جمعیت شهرستان و روستاها به این مناطق مراجعه می‌کنند در حالی که هیچکدام از روستاها امکانات و زیر ساخت کافی برای جذب گردشگران ندارد.

به گزارش شیرازه سید علاءالدین خادم نماینده مردم سپیدان ، در بازدید از روستاهای بخش مرکزی شهرستان سپیدان، گفت: سپیدان یکی از مستعدترین مناطق برای توسعه گردشگری روستایی در استان فارس محسوب می‌شود.

وی تلاش بیشتر برای توسعه سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری روستایی را یکی از بهترین راهکارها در جهت رشد اقتصادی این منطقه دانست.

نماینده مردم سپیدان گفت: این شهرستان دارای توانمندی‌های مناسبی برای توسعه است که بخشی از این توانمندی‌ها دست‌نخورده باقیمانده و باید با تعامل و همفکری راه‌های استفاده مناسب از این توانمندی‌ها را یافت.

 خادم   با تقدیر از فعالیت های عمران روستایی  بنیاد مسکن  در این شهرستان بر لزوم افزایش تعامل و همکاری همه دستگاهها برای رسیدن به توسعه تاکید کرد و بیان داشت:  شهرستان سپیدان دارای توانمندی های مناسبی در توسعه است که برخی از آنها همچنان بکر و دست نخورده باقی مانده است و باید با این تعامل و همفکری راههای توسعه و عمران بیشتر را فراهم نماییم.

صالح مشتاقی‌لار فرماندار سپیدان نیز گفت: وجود جاذبه‌های گردشگری به ویژه گردشگری روستایی یک مزیت نسبی برای توسعه قلمداد می‌شود، اما زیر ساخت آن فراهم نیست.

مشتاقی‌لار افزود: امکانات اقامتی در این شهرستان کافی نیست، جمعیت گردشگران گاه تا چهار برابر جمعیت شهرستان و روستاها به این مناطق مراجعه می‌کنند در حالی که هیچکدام از روستاها امکانات و زیر ساخت کافی برای جذب گردشگران ندارد.

همچنین فرماندار سپیدان در این برنامه بیان داشت : وجود جاذبه های گردشگری به ویژه گردشگری روستایی  یک مزیت نسبی برای توسعه قلمداد می شود اما زیر ساخت آن فراهم نیست.

در ابتدای این برنامه ها ، دهیاران روستاها ضمن ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته توسط  ادارات شهرستان ، پیگیری مواردی همچون مسائل کشاورزی ، آب شرب، بهسازی معابر روستاها را خواستار  شدند.

منبع: مارگون

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
مهرزاد
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۵
0
تفرجگاه چله گاه فقط پول ورودي ميگيره امسال ترافيك داخل ان شده بود با حجم زياد مسافر بايد امكانات ان هم افزايش پيدا كند