کد خبر: ۹۲۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۴ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۵
در مسابقات قهرمانی کشور ؛

یک نقره و چهار برنز توسط ووشو کاران فراشبندی کسب شد

مسابقات ووشو قهرمانی کشور از سی ام تیر ماه به مدت سه روز در شهرستان استهبان استان فارس برگزار شد که ووشو کاران فراشبندی موفق به کسب یک نقره و چهار برنز شدند.

به گزارش شیرازه مسابقات ووشو قهرمانی کشور در سبک شینگ یی چوان از 30 تیر ماه به مدت سه روز یادبود شهید مدافع حرم حاج محسن الهی در استهبان استان فارس فارس برگزار شد.

در این مسابقات که ووشکارانی از استان های تهران، مازندران، اصفهان، کرمان، کهکیلویه وبویر احمد، چهار محال وبختیاری، بوشهر، هرمزگان، قزوین، تیم پارس جنوبی و بازیکنان منتخب شهرستان های فارس با هم به رقابت پرداختند.

سعید بهمنی جعفر لو، علی پورآقایی، یحیی نجفی نژاد سید محمد رضا بنی هاشمی، سجاد خسرو پور، یاشار داوری، محمد جواد نصیری و یاسین رستمی اعضای تیم فراشبند در این مسابقات بودند که نهایتا توانستند یک مدال نقره وچهار برنز برای شهرستان فراشبند به ارمغان بیاورند.

وحید بهمنی جعفر لو رئیس هیئت ووشو فراشبند وسرپرست این تیم اعزامی، سطح مسابقات استهبان را بسیار بالا و مناسب نامید و افزود: تمامی بازیکنان حاضر در این مسابقه ی کشوری جزء برترین های استان خود بودند و تیم فراشبند توانست ضمن کسب تجربه ی روز افزون خود را مهیای مسابقات انتخابی تیم استان فارس در شهریور ماه نمایند که در صورت قرار گرفتن در لیست استان فارس میتوانند شانس انتخاب شدن جهت تیم ملی در بهمن 95 را نیز داشته باشند.

دراین مسابقات سعید بهمنی جعفرلو مدال نقره و سجاد خسرو پور، علی پورآقایی، محمد جواد نصیری و یاسین رستمی نیز به مقام های برنز دست یافتند.

 بهمنی تلاش های ووشو کاران شهرستان فراشبند را ستودنی خواند و افزود: جوانان غیرتمند و دلیر فراشبند با درخشیدن در این مسابقات با عزمی جزم تر خود را جهت حضور در مسابقات قهرمانی کشور در 24 شهرویر ماه که در زاهدان برگزار می شود خواهند نمود.


مسابقات قهرمانی ووشو در استهبان

مسابقات قهرمانی ووشو در استهبان

مسابقات قهرمانی ووشو در استهبان

مسابقات قهرمانی ووشو در استهبان

مسابقات قهرمانی ووشو در استهبان

مسابقات قهرمانی ووشو در استهبان

مسابقات قهرمانی ووشو در استهبان


منبع: نخل بیدار


نظرات بینندگان