کد خبر: ۹۲۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۹ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۵

تجمع کارگران کارخانه کاشی حافظ مقابل استانداری فارس

بیش از 200 نفر از کارکنان کارخانه کاشی حافظ به دلیل عدم پرداخت مطالبات و حقوق معوقه خود در مقابل استانداری فارس تجمع کرده و خواستار احقاق‌ حق خود شدند.

به گزارش شیرازه، بیش از 200 نفر از کارکنان کارخانه کاشی حافظ به دلیل عدم پرداخت مطالبات و حقوق معوقه خود در مقابل استانداری فارس تجمع کرده و خواستار احقاق‌ حق خود شدند.

یکی از کارکنان معترض کارخانه کاشی حافظ در حاشیه تجمع گفت: از سال 1390 به دلیل واگذاری کارخانه کاشی حافظ به بخش خصوصی مشکلات عدیده‌ای برای کارکنان زحمتکش این کارخانه به وجود آمده است.

وی با اشاره به اینکه از 600 نفر از کارکنان این کارخانه که 300 نفر رسمی و مابقی قراردادی هستند به دلیل نامعلومی 270 نفر اخراج و 150 نفر بازنشسته شده‌اند، افزود: سابقه خدمتی، بیمه، عیدی و پاداش ما نیز پرداخت ‌نشده و تعدادی از کارکنان نیز به دلیل مشکلات مالی از همسران خود جدا شده‌اند و تبعات جبران‌ناپذیری برای آنان به‌وجود آمده است.

این کارگر معترض خاطرنشان کرد: اگر کارخانه کارکنان را اخراج کند به دلیل افزایش سن در هیچ اداره و کارخانه دیگری ما را استخدام نخواهند کرد و سابقه بیمه و سختی کار زیان‌آور به ما تعلق نمی‌گیرد.

وی بیان داشت: از مسؤولان ارشد این استان درخواست می‌شود با اتخاذ تمهیداتی نسبت به مطالبات کارکنان معترض و اخراجی اقدام کنند و اگر به درخواست ما بی‌توجهی شود به اعتراض خود همچنان ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/

منبع: فارس
نظرات بینندگان