کد خبر: ۹۲۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۴ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۵

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر و اینترنت در شیراز برگزار می‌شود

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ و تلکام از ۵ تا ۸ مردادماه در شیراز برگزار می‌شود.
به گزارش شیرازه، پانزدهمین نمایشگاه «کامپیوتر، الکترونیک و ماشین‌های اداری» و سومین نمایشگاه «اینترنت، مخابرات و ارتباطات» به همراه سومی نمایشگاه «موبایل، تبلت و لب تاپ» در شیراز برگزار می‌شود.

این نمایشگاه از 5 تا 8 مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس برگزار می‌شود و همه روزه از ساعت 17 تا 23 پذیرای بازدیدکنندگان است.

عبدالناصر اسکندی، مدیرعامل نمایشگاه‌ بین‌المللی شیراز، با بیان اینکه زمان افتتاح این نمایشگاه ساعت 18:30 روز سه‌شنبه 5 مردادماه است می‌افزاید: چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ و دومین نمایشگاه تلکام 27 تا 30 مردادماه 94 با حضور بیش از 120 شرکت داخلی و خارجی در شیراز برگزار شد.

وی می‌گوید: در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای صنعت الکترونیک و کامپیوتر اعم از سخت‌افزار و نرم‌افزار به علاقمندان عرضه می‌شود و فرصتی مناسب برای تبادل‌ نظر  و مذاکره برای دست‌اندرکاران این صنعت است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس با بیان اینکه برگزاری این نمایشگاه نقش موثری در تحرک بخشیدن به حوزه صنعت، تولیدکنندگان و بازرگانان شاغل در این صنعت ایفا می‌کند می‌افزاید: این نمایشگاه بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرصه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر استان فارس است.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان