کد خبر: ۹۲۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۹ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۵
در 3 ماهه نخست امسال

200 هزار نفر از خدمات ورزشی شهرداری شیراز استفاده کردند

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار شیراز گفت: در سه‌ماهه نخست سال جاری 200 هزار نفر از خدمات ورزشی شهرداری این استفاده کرده‌اند.
به گزارش شیرازه، احمد همتی بوشهری در آئین پایانی چهارمین المپیاد ورزشی و چهاردهمین دوره مسابقات جام رمضان کارکنان شهرداری شیراز اظهار داشت: بسیاری از ورزشکاران بدنه شهرداری از چهره‌های ملی هستند.
وی بابیان این‌که شهرداری شیراز شانه‌به‌شانه نهادهای متولی ورزش پیش می‌رود، افزود: مراسم اختتامیه در سالن ورزشی پایداری که در یکی از نقاط محروم برگزارشده نشانه توزیع امکانات ورزشی در مناطق 10 گانه شهرداری شیراز است.
وی با بیان اینکه توسعه ورزش موجب کاهش بیماری‌ها و تأثیر مثبت در ایجاد امنیت اجتماعی می‌شود، خاطرنشان کرد: برخی ورزشگاه‌هایی که شهرداری شیراز ساخته 3 هزار مترمربع وسعت دارد.
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز با اشاره به برگزاری 18 پیاده‌روی عمومی و دو کوه‌پیمایی گروهی در شیراز در سال جاری، یادآور شد: در این مدت چند جشنواره محله‌ای نیز در این شهر ترتیب یافته است.
مدیر تربیت‌بدنی حوزه معاونت فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری شیراز نیز در این آئین گفت: این اختتامیه حاصل تلاش بیش از 2 هزار ورزشکار شهرداری شیراز در دو جام المپیاد ورزشی و رمضان است.
علیرضا دیهیمی با اشاره به این‌که شهرداری شیراز در راستای سلامت جامعه، ترویج و گسترش ورزش همگانی و قهرمانی را در نقاط مختلف شهر دارد، افزود: با توسعه ورزش سلامت بیشتری در میان ادارات و خانواده‌ها خواهیم داشت.
وی اعلام کرد: المپیاد ورزشی سال 95 کارکنان شهرداری شیراز را پویاتر از گذشته انجام خواهیم داد.
منبع: فارس
نظرات بینندگان