کد خبر: ۹۲۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۶ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۵

قهرمانی شیرازی ها در مسابقات پینگ پنگ بانوان استان در بوانات

مسئول هیئت پینگ پنگ بانوان بوانات گفت: مسابقات پینگ پنگ بانوان فارس با شرکت 67 ورزشکار در شهرستان بوانات برگزار شد که شیرازی ها موفق به رسیدن به مرحله قهرمانی شدند.

به گزارش شیرازه  مسابقات پینگ پنگ بانوان استان فارس با شرکت 6 شهرستان به میزبانی شهرستان بوانات و در سالن شماره 2 مجموعه ورزشی شهید باهنر این شهرستان برگزار شد.

ملیحه راستی مسئول هیئت پینگ پنگ بانوان شهرستان بوانات ضمن اعلام این خبر به خبرنگار ما گفت: مسابقات قهرمانی بانوان استان با شرکت تیم هایی از شهرستانهای؛ شیراز، بوانات، لارستان، گراش، آباده و اقلید با حضور 67 ورزشکار به میزبانی شهرستان بوانات برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات بصورت انفرادی اجرا شد که در پایان خانم ها؛ ملیکا عامرطاس،فاطمه زارع و شایسته باقری هر سه از شهرستان شیراز به مقام های اول تا سوم ایندوره از مسابقات دست یافتند و هدایایی به رسم یادبود به ایشان اهدا شد.

مسئول هیئت پینگ پنگ بانوان شهرستان بوانات از زارع نماینده مردم شهرستان بوانات در مجلس شورای اسلامی به جهت میزبانی و پرداخت هزینه های این دوره از مسابقات قدردانی کرد و اضافه کرد: همچنین از مدیریت آموزش و پرورش، معدن شوشتری، رئیس اداره فنی و حرفه ای شهرستان و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان که در برگزاری ایندوره از مسابقات به ما کمک کردند کمال تشکر را دارم.

منبع: حرف رسا
نظرات بینندگان